Što su to Google click-to-call oglasi?

Googleovi prihodi od mobilnog oglašavanja iznose milijardu dolara godišnje, a zadnji pokazatelji su kako se novi način oglašavanja click-to-call kreće prema dobrom smjeru.

Zimo
Zimo
Zimo | 22.12.2010. / 23:50 komentari
Što su to Google click-to-call oglasi?

Googleovi prihodi od mobilnog oglašavanja iznose milijardu dolara godišnje, a zadnji pokazatelji su kako se novi način oglašavanja click-to-call kreće prema dobrom smjeru.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Novi način oglašavanja koji omogućuje korisnicima da kliknu na telefonski broj koji je povezan sa oglasom, pojavljuje se još od siječnja ove godine. Google je izjavio kako u zadnja tri mjeseca broj oglašivača koji koriste ovaj način oglašavanja raste za 28% iz mjeseca u mjesec, te kako je rezultat ovakvog oglašavanja doprinio milijunima poziva iz oglasa.


Dakle, što su ovi oglasi i kako rade?


Googleov click-to-call radi na istom principu kao i običan oglas, samo što u ovom slučaju oglašivač može upisati broj telefona svog poduzeća. Na taj način, kada ljudi pretražuju neki proizvod, te ako je poduzeće na vrhu prikazanih rezultata, korisnik može direktno kliknuti na broj telefona i obaviti poziv umjesto da pregledava stranicu poduzeća putem mobitela.

Google naplaćuje oglas kada korisnik klikne na njega po istoj cijeni kao i kod običnog oglasa, iako je oglas sa telefonskim brojem puno vredniji. Chatterjee, viši manager u Googleu za mobilno oglašavanje, istaknuo je kako Google za sada nema plan povisiti cijenu click-to-call oglašavanja.

Još je uvijek click-to-call oglašavanje nezrelo, no ukoliko se nastavi rast ovog načina oglašavanja, Google bi mogao imati novog aduta u rukavu.

Vezane vijesti