Yifei Chai ima iznimno zanimljiv životopis. Ovaj Britanac bavi se ponajprije arhitekturom inovacija, tj. inovativnim pristupom svijetu oko nas, a govorio je na temu Digital Empathy. Koliko je njegovo ime značajno u industriji govori i činjenica da je on prvi predavač koji će dva puta govoriti na Danima komunikacija, što je presedan u programu festivala.

Polazišna postavka njegova prvog predavanja jest da zaboravimo razumijevanje digitalnog i natjeramo digitalno da razumije nas. Yifei se bavi pitanjima kako možemo postati humaniji kada se podvrgavamo umjetnim platformama koje ne govore ljudski jezik te kako možemo stvoriti iskustva koja će nam omogućiti da u interakciji sa strojem ne zaboravimo svoju ljudsku prirodu.

Nikakva tehnologija ne može „ubiti“ naše emocije. To je naše pravo po rođenju i duboko je ukorijenjeno u našu psihologiju. Nikada ih se nećemo moći riješiti. Međutim, emocije su „mišići“ i one će biti bolje ili gore (više ili manje izražene), ovisno o tome koliko ih koristimo. Svrha mog predavanja je kopokazati mogućnosti koje tehnologija koju sami stvaramo zapravo ima u razvijanju naših emocija i empatije. Umjetna je inteligencija već među nama i razvijat će se još više te na nama ostaje hoćemo li ju koristiti u dobre ili loše svrhe, ističe Chai.

 Yifei Chai kaže kako je umjetna inteligencija već sveprisutna, ali da je se trebamo manje bojati nego Kineza koji će zavladati svijetom. Već je to dovoljno da se zamislimo i dođemo ga poslušati. Inače, Yifei je arhitekt za digitalne inovacije koji radi s nekima od najvećih svjetskih brendova poput Disneyja, Adidasa i 20th Century Foxa. Bavi se proučavanjem utjecaja AI-ja na čovjeka i obrnuto, a posebno ga zanima prijenos ljudskih emocija i osjeta na kompjuter. Vrlo zanimljivo!, istaknula je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.

Osim Yiefia Chaia, posjetitelji su mogli poslušati još pet zanimljivih predavača kao što su Constantine Kamaras – suosnivač i član uprave IAB-a Europe, Swati Bhattacharya – kreativna direktorica FCB Ulke, Jessica Chapplow – direktorica razvitka platformi i Steve Vranakis – izvršni kreativni direktor u Google Creative Labu.