Biz Stone, jedan od trojice suosnivača Twittera koji je nedavno pokrenuo svoj novi startup Jelly, istaknuo je kako bi Facebook trebao uvesti mjesečnu pretplatu za one naprednije korisnike ili one koji ne žele gledati reklame.

Naime, na svom je blogu Stone istaknuo kako je Facebook svakim novitetom sve kompliciraniji za korištenje, što se njemu osobno ne sviđa — jer voli jednostavno servise, a Twitter je zasigurno jedan od njih. 

Stone kaže kako ima ideju za Facebook. "Mogli bi ponuditi nešto kao Facebook Premium. Za 10 dolara mjesečno ljudi koji zaista vole Facebook i mogu si ga priuštiti, neće gledati reklame. Možda će imati i nešto dodatnih mogućnosti. Ako 10% korisnika plati mjesečnu pretplatu, to bi Facebooku donijelo 10 milijardi dolara, što uopće nije loše."

Pandora, online streaming radio, objavio je kako su prihodi narasli za 114% naspram prošle godine i sve to zahvaljujući mjesečnim pretplatama. "Ljudi žele platiti mjesečnu naknadnu kako bi imali servis bez reklama."

Slažete li se s Biz Stoneom? Mislite li da bi neki korisnici trebali imati mogućnost mjesečne pretplate, dok bi ostali imali besplatni servis s reklamama?