Digitalna distribucija igara bez sumnje je budućnost industrije – iako je PC platforma odavno objeručke prigrlila taj model kroz Valveov Steam, a naknadno i kroz EA-ovu Origin platformu (i mnoge druge manje distributere, da ih sada ne nabrajamo), Sony s takvom politikom kreće upravo sa svojom novom konzolom.
Prema riječima čelnika Sony Worldwide Studiosa, Shuheia Yoshide, PlayStation 4 biti će sličan njihovom handheldu Viti na kojoj su sve igre dostupne digitalno, dok se neke isporučuju i na prenosivim memorijskim jedinicama. Do sada je po pitanju PS3-a to bio obrnuti slučaj – malen broj naslova bio je isključivo dostupan na PS Storeu, dok se većina distribuirala putem blu-ray medija, s time da su neke igre do 15 GB imale i svoje digitalno izdanje.
Jednog dana kada će igračima na raspolaganju biti bogata PS4 biblioteka igara, Sony već sada ozbiljno razmišlja o uvođenju tri razine pretplate (silver, gold i platinum) koje bi vlasniku konzole dale na raspolaganje različitu količinu sadržaja i pripadnih usluga – nešto što je već djelomično uvedeno putem PlayStation Plusa gdje se pretplatnicima nudi na raspolaganje Instant Game Collection (kolekcija 10 igara dostupnih za besplatno preuzimanje).
Iako ovo sve divno zvuči u teoriji, igrače bi mogla zabrinuti podaktovna težina tih naslova od koji već sada mnogi premašuju 20 GB, a budimo realni, nemaju svi igrači doma super brzi internet. E, tu upravo na scenu dolazi Gaikai tehnologija (prisvojena od Sonya za 'sitnih' 380 milijuna dolara) koja će omogućiti mogućnost instant playa – igrač će istovremeno moći preuzimati i igrati igru tako da neće biti prvo potrebno čekati par dana da se ona spusti sa servera. No da ne duljimo sada previše, očekujte s nestrpljenjem novi broj Zimo magazina gdje smo u detalje opisali sve vezano uz nedavno najavljen PlayStation 4. Cijela implozija informacija.