Za malo više od mjesec dana najavljene su prve isporuke Teslinih kamiona, a iako je to veliki uspjeh za Muskovu kompaniju, treba naglasiti kako je taj rok probijen za čak 3 godine jer su prve isporuke najavljene još 2019. Ipak, kako kaže poslovica - bolje ikad, nego nikad te će se prvi kamioni isporučiti Pepsiju, a nakon toga kreće isporuka i drugim kompanijama koje su naručile Tesla Semi.
Zainteresiranih je, čini se, prilično mnogo te, kako bi uspjeli pratiti tu veliku potražnju, iz Muskove kompanije objavili su kako namjeravaju godišnje proizvoditi čak 50 tisuća kamiona. Planovi se ipak ne odnose za sljedeću godinu, već za 2024., iako treba imati na umu da, kada je Musk u pitanju, planovi često znaju kasniti. Nekad i godinama.
U slučaju da se njihovi planovi ispune i da s proizvodnih traka 2024. zaista izađe 50 tisuća kamiona, time bi Muskova tvrtka postala drugi najveći proizvođač kamiona u SAD-u, odmah iza Freightlinera čija je proizvodnja prošle godine premašila 70 tisuća kamiona.
Trenutačno se svi njihovi kamioni proizvode u Sjevernoj Americi, no prema Teslinim planovima, proizvodnja se namjerava proširiti i na Europu i Aziju.
Prvi modeli kamiona imat će veliki doseg od čak 800 km, dok se naknadno očekuje proizvodnja jeftinijih modela koji će imati manji doseg, od oko 480 km, pri čemu treba naglasiti da je riječ o brojkama maksimalno opterećenih kamiona. Cijena kamiona većeg dosega iznosi 180 tisuća dolara, dok kamion dosega nešto manje od 500 km stoji od 150 tisuća dolara. Kupcima kamiona u SAD-u dostupne su nove subvencije uz koje bi cijena oba modela mogla biti niža za čak 40 tisuća dolara.
Naravno, kao i uvijek kada su u pitanju električna vozila, postoji problem infrastrukture, no Tesla je premrežila Ameriku sa svojim brzim punjačima, čiji se broj konstantno povećava, što je još jedan plus za ovu kompaniju u njenim nastojanjima da zauzme tržište kamionskog prijevoza.
Izvor: Arena EV