Uoči stupanja na snagu novih pravila za velike tehnološke tvrtke i platforme u Europi, TikTok je odlučio otvoriti svoj istraživački softver istraživačima iz Europe. 

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Naime, kako javlja Reuters, nova pravila podrazumijevaju veći angažman platformi u kontroli nepoželjnog sadržaja koji se objavljuje na njihovim kanalima. 

Kineski TikTok, kao jedna od najpopularniji platformi za objavu kratkih video snimaka, jedna je od 19 platformi i tražilica koje podliježu strogim zahtjevima Zakona o digitalnim uslugama koji na snagu stupa od kolovoza. 

Slika nije dostupna Novi uspjeh EU-a: Ovih 7 tehnoloških divova službeno priznalo da vrlo bitnu stvar

Iz TikToka su poručili kako proaktivno uvode svoj API za istraživanja, ali i da još uvijek čekaju da Europska komisija definira tehničke uvjete za sustave za programiranje aplikacija (API). 

TikTok pokreće biblioteku komercijalnog sadržaja prije roka za usklađivanje sa Zakonom, navodi se u izjavi.

Kako bi istraživači mogli koristiti TikTokov API, moraju imati vlastiti TikTok for Developers račun i nalaziti se u Sjedinjenim Državama ili Europi. Podsjetimo, istraživači u SAD-u pristup API-ju imaju od početka ove godine. 

Kako bi se uskladila s europskim pravilima o transparentnosti plaćenog oglašavanja, tvrtka je otvorila i svoju bazu podataka s informacijama o plaćenim oglasima i metapodacima oglasa.

Izvor: Reuters