Nakon što je financijskim izvješćem utišao glasine da je Apple počeo opadati, šef kompanije Tim Cook istaknuo je ključ uspjeha kojim se malo koja kompanija može pohvaliti.

Apple je prije nekoliko dana objavio prilično impresivne podatke prodaje iPhonea, iako su mnogi nagađali kako prodaja ne ide kao što je to bio slučaj s raniji verzijama. 

Nad Appleom je veliki pritisak jer zadnjih nekoliko godina nije predstavio novi proizvod, već iteraciju starih s boljim značajkama i unaprijeđenim hardverom. Ponovo, unatoč sumnjama može li Apple predstaviti ponovo neki novi proizvod kao što su bili iPhone i iPad, Tim Cook je obećao u intervjuu za The Wall Street Journal kako će ove godine kompanija ući na novo tržište, no nije želio otkriti o čemu se radi.

Već je svima poznato kako Apple nikad nije bio s proizvodom prvi na tržištu. Računala su postajala i prije nego je napravljen Apple II, isto vrijedi i za MP3 player, kao i za glazbeni player, pametni telefon i tablet, no Apple ima drugačiju putanju, koju je vrlo dobro objasnio Cook:

“Treba vam vremena da stvari napravite kako spada. Naš cilj nikad nije bio biti prvi. Oduvijek smo htjeli biti najbolji. Kako biste napravili stvari izuzetno dobro, potrebno je vrijeme. Možete vidjeti mnoge proizvode koji su objavljeni, gdje se nije razmišljalo dovoljno detaljno, a kao posljedica, takvi proizvodi se obično ne prodaju dobro. Mi ne radimo puno stvari, stoga ulažemo mnogo vremena u svaki detalj, i taj dio Applea se ne mijenja. To je način na koji smo radili godinama, i taj način još uvijek funkcionira.”

Što se tiče online plaćanja, Cook kaže kako nitko još nije otkrio dobar način, a razlog tome je što uz svu tehnologiju, i sve pokušaje kompanija, još uvijek posežemo za našim novčanikom. “Mislim da je to vrlo zanimljivo područje. Imamo gotovo 800 milijuna iTunes računa i većina njih ima kreditnu karticu. Također, već sada ljudi plaćaju putem Touch ID-a, no to je područje koje još nitko u potpunosti shvatio. I sam još uvijek posežem za stražnjim džepom, što znači da nitko nije napravio pravo rješenje.”

Dakle, tajna Apple jest da ne morate biti prvi s nečim, već morate napraviti to što radite kako spada i za to je potrebno vrijeme. Zato zaboravite uspjeh preko noći, i slične “90 dana do najboljeg dizajnera” i slične stvari!

Izvor WSJ