Tinin nemirni duh potaknuo ju je na odvažan korak: "Uvijek sam maštala o tome da imam nešto svoje"

Tinin nemirni duh potaknuo ju je na odvažan korak, njezinu priču donosi "Startaj Hrvatska".

Zimo Zimo | 04.11.2022. / 08:00

Tina Popović, Korijen - 2 (Foto: Nova TV)

Tina Popović 31-godišnja je poduzetnica iz Karlovca čiju ćemo životnu priču i put do uspjeha upoznati u emisiji "Startaj Hrvatska".

Tinu je život odveo u Zagreb. Isprva radi studija, a kasnije se u velikom gradu odlučila i zadržati. S diplomom ekonomije pronašla je, na iznenađenje svih, posao u jednoj sasvim drugačijoj branši – onoj tehničkoj.

Radim kao tehnički komercijalist u jednoj firmi koja se bavi vijčanom robom i alatima. Ta povezanost marketinga i tehničkog usmjerenja možda nije odmah drugima najbliža, ali to je bio još jedan izazov u mom životu, da se nađem u industriji koja mi je bila totalno nepoznata, ispričala je Tina.

Njezinu nemirnom duhu, iako izazovan, ovaj posao nije bio dovoljan. Odlučila je stoga crpiti ideju iz tradicije svoje obitelji, starog recepta koji je dobro poznavala njezina prabaka. Prenijela ga je na Tininu baku Danicu, baka na Tininu majku Rajku, pa i na Tinu, koja je uvijek u frižideru držala teglicu jednog obiteljski pripremljenog začina.

Mješavinu povrća koristimo već u dugo u našoj obitelji. To se prenijelo i na mene, rekla je Tina. Recept koji se prenosi generacijama seže duboko u prošlost, u vrijeme kada hrana nije bila tako lako dostupna kao danas.

Baka je odrasla na selu, a tamo je od svoje mame naučila na koji se način koristi domaća mješavina, otkriva Tina.

Staklenke mješavine začina u njezinu hladnjaku privukle su i njezine prijateljice, koje su bile oduševljene okusom. To je Tini dalo dodatan poticaj da se odvaži na veliki korak. Tinina majka Rajka i sama je poduzetnica, pa je Tini bila dobra podrška i vjetar u leđa kada je njezina kćer izrazila želju da obiteljsku mješavinu povrća ponudi tržištu pod nazivom "Korijen".

Uvijek sam maštala o tome da imam nešto svoje, da ponudim tržištu i svijetu nešto svoje, kazala je Tina.

Od 30-ak staklenki koje je oglasila na društvenim mrežama i koje su rasprodane u dan i pol do ulaska u projekt "Startaj Hrvatska" dug je put, a kako ga je Tina prošla, doznajte u sljedećoj emisiji u nedjelju u 16 sati na Novoj TV.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti