Amazon je snizio cijene aktualnih singlova na svom servisu za kupnju digitalne glazbe na 69 centi kako bi se borio protiv iTunesa.

Prvo su bili vinili, pa CD-i, onda su stigli MP3. Cijene glazbe sve je jeftinija kako tehnologija napreduje i toga su jako dobro svjesne izdavačke kuće. Amazon je snizio cijenu top prodavanih singla za čak 20 centi, pa tako od sada cijena po singlu iznosi 69 centi.

Jasno je da Amazon želi uzeti dio kolača Appleovim iTunesima koji trenutno dominiraju tržištem digitalne glazbe, no hoće li Apple i dalje dominirati? Sumnjamo, doduše sa sve brže rastućim servisima poput Spotifya i sada Amazona, Apple će sigurno izgubiti jedan dio tržišta.

No vratimo se priči Amazona, koji je nedavno objavio i servis Cloud Player, a koji je trenutno druga po redu najveća trgovina digitalne glazbe. Rezanjem cijena Amazon želi privući korisnike koji trenutno kupuju glazbu na iTunesima, gdje pjesme koštaju 1.29$ za istu stvar koja na Amazonu sada košta dvostruko manje.

Nepoznato je tko će se odreći svojeg djela kod rezanja cijena, Amazon ili izdavačke kuće, no jasno je da Amazon želi privući stalne kupce koji će potrošiti pokoji dolar na njihovom servisu. No kako ističe Crupnick za LA Times, ovo može biti kontra efekt. Naime, kupci bi mogli 'pokupiti' samo pjesme sa sniženim cijenama te otići.

'Prosječan konzument glazbe potroši oko 46$ godišnje na digitalnu glazbu što je upola manje nego prošle godine. Pitanje je može li korisnik potrošiti 69$ godišnje umjesto 69 centi za jednu pjesmu.' - istaknuo je Russ Crupnick -- analitičar digitalne glazbe u NPD grupi.

Iz svega možemo zaključiti da u bilo kojem slučaju, korisnici koji će kupiti pjesme su izvukli deblji kraj.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju