Sve češće čitamo o tome kako će u budućnosti veliki broj poslova, umjesto ljudi, obavljati roboti te neki smatraju kako bi to moglo dovesti do prave katastrofe jer će porasti nezaposlenost i siromaštvo. Umjesto ljudi, taksijima, autobusima i kamionima tako će upravljati računala, roboti bi nas trebali dočekivati na recepcijama hotela, posluživati nas u restoranima itd. Ipak, ako ćemo suditi po nedavnom slučaju iz Kine, trebat će proći još dosta vremena do takvog scenarija u kojem će roboti u restoranima primati narudžbe i donositi nam hranu i piće. Naime, jedan je lanac restorana u Kini u tri restorana odlučio zamijeniti konobare s robotima, a iako je gazda mislio kako će na ovaj način uštedjeti na troškovima, na kraju je morao zatvoriti dva restorana, a u trećem je 'otpustio' sve robote osim jednog i ponovno zaposlio ljude.

Roboti su se pokazali totalno nekorisni – nisu mogli nositi hranu niti primati narudžbe, a veliki problem je bio što su se stalno kvarili. Na kraju se pokazalo da je jeftinije zaposliti ljude u ovim restoranima nego kupiti robote po cijeni od sedam tisuća dolara po komadu i onda ih stalno popravljati. Ipak, s obzirom na veliki razvoj robotike i umjetne inteligencije, u nekoj daljoj budućnosti ipak možemo očekivati da će nas u restoranima posluživati roboti, a za desetak ili dvadesetak godina možda čak nećemo niti moći razlikovati humanoidne robote od ljudi.  

Izvor: Digital Trends