Trebalo im je čak godinu dana da usavrše ovu novu značajku: Hoćete li ju koristiti?

Ideja je stvoriti zajedničko iskustvo odnosno prostor za stvaranje zajedničkog iskustva.

Martina Čizmić | 18.04.2025. / 14:33 komentari
Instagram, ilustracija (Foto: Getty Images)

Društvene mreže sve teže privlače nove korisnike. Neki su jednostavno prerasli korištenje društvenih mreža, drugi ih zbog mentalnog zdravlja koriste minimalno, trećima su dojadile i tako dalje.

tri vijesti o kojima se priča Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi MMS poruke, ilustracija Još jedan sigurnosni propust Počele su mu stizati poruke s nepoznatog broja, a onda je otkrio njihove stvarne pošiljatelje Xiaomi YU7 Na struju Potražnja za ovim automobilima je nevjerojatna, a uskoro napokon stižu i u Europu

Jedan od načina kako privući i zadržati korisnike je uvođenje novih značajki. Što novije i inovativnije, to je veća vjerojatnost da će privući nove korisnike.

Tako je Instagram nakon godinu dana testiranja i podešavanja značajke predstavio "Blend" za "Reels". Ova značajka korisnicima bi trebala omogući stvaranje zajedničke liste preporučenih "Reel" videa i dijeljenje iste s prijateljima ili grupama.

Snimanje videa za društvene mreže, ilustracija Instagram počeo s testiranjem nove opcije: Za pristup određenom sadržaju bit će potrebni tajni kodovi

Nakon što korisnik stvori "Blend" listu, ona će kao pozivnica biti poslana odabranim korisnicima u direktnim porukama. Nakon što primatelj doda i svoje preporuke, "Blend" će predstavljati kombinirani popis videa koji članovi mogu pregledavati.

Da biste stvorili "Blend", morate otvoriti direktnu poruku ili grupni chat i dodirnuti novu ikonu "Blend" na vrhu koja izgleda kao dvije spojene kapljice. Zatim trebate odabrati "Invite/Pozovi" kako biste pozvali ljude iz chata da se pridruže "Blendu". "Blend" će se stvoriti kada barem jedan član chata prihvati vaš poziv.

Dakle, umjesto da prijateljima i članovima obitelji šaljete "Reel" direktno porukom (što je u posljednje vrijeme postao najčešći oblik interakcije), "Blend" će vam pokazati sva ta videa unutar jednog popisa.

Instagram Je li moguće? Nakon 15 godina, Instagram se napokon odlučio na ovaj potez

Osim toga, "Blend" će se prilagođavati tijekom vremena vašim zajedničkim interesima na temelju budućih "Reel" videa koje ćete dijeliti.

Ideja je stvoriti zajedničko iskustvo odnosno prostor za stvaranje zajedničkog iskustva, a ne samo razmjenjivati videa u porukama.

Kako cijela stvar funkcionira, možete pogledati u videu, a "Blend" bi trebao biti dostupan postupno korisnicima diljem svijeta pa nemojte zaboraviti ažurirati svoju mobilnu aplikaciju. 

 

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti