Čini se nevjerojatnim da jedna od najpopularnijih društvenih mreža nema svoju službenu aplikaciju na najpopularnijem tabletu na svijetu. No kako je to poznato svim korisnicima iPada, Meta još nije predstavila aplikaciju za Instagram za ovaj tablet. A nije da nisu imali vremena jer i iPad i Instagram postoje kojih 15 godina.
O ovoj aplikaciji prije tri godine govorio je šef Instagrama Adam Mosseri, no tada je rekao kako nema dovoljno korisnika iPada da bi se opravdalo ulaganje resursa u razvoj aplikacije za taj uređaj. Što je tvrdnja s kojom se mnogi ne bi složili jer, prema nekim procjenama, Apple je do sada prodao skoro 800 milijuna svojih tableta.
No čini se kako su se stvari, odnosno razmišljanje vodećih ljudi Instagrama ipak promijenili. Prema osobama iz kompanije koje su razgovarale s novinarima The Informationa, a koje su željele ostati anonimne, ekipa iz Instagrama napokon je počela s razvojem aplikacije za iPad. Prema trenutačnim planovima, čini se kako u Instagramu ne žele razvijati neke opcije i mogućnosti koje će biti specifične za tablete, već im je u cilju napraviti aplikaciju koja će biti zumirana verzija aplikacije za iPhone, tj. samo će biti prilagođena većem ekranu.
Bolje iskustvo korištenja
Razlog zašto je Instagram sada, nakon 15-ak godina od pokretanja, krenuo u razvoj posebne aplikacije za Appleov tablet leži u - konkurenciji. Točnije, TikToku.
Kako je ovoj društvenoj mreži prijetila zabrana u SAD-u (i još prijeti, iako se rokovi za akviziciju konstantno pomiču), iz Instagrama su odučili privući što veći broj korisnika te društvene mreže. Među inim, najavili su aplikaciju za uređivanje videa Edits, kao konkurenta CapCutu, a Mosseri je najavio i poboljšanja mogućnosti pretraživanja na toj društvenoj mreži.
Aplikacija za iPad, dakle, još je jedan korak u tom smjeru poboljšanja iskustva korištenja Instagrama na različitim platformama, a osim informacije da je razvoj u tijeku, još nije poznato kada bi Instagram za Appleov tablet mogao biti dostupan korisnicima.
Izvor: Engadget