Nakon uspjeha na prošlogodišnjem prvom izdanju Marketing Kingdoma u Zagrebu gdje je prisustvovalo više od 500 posjetitelja iz 15 europskih zemlja i odlične govornike iz najvećih svjetskih korporacija s naglaskom na Brucea Balea iz Facebooka, organizatori iz P worlda i iStudija nastavljaju dalje. Ove godine, 14. i 15. ožujka, organizatori predviđaju još bolju posjećenost zagrebačkom izdanju najboljeg marketinškog događaja u regiji s novih 15 svjetski poznatih marketinških stručnjaka. Donosimo vam tri razloga zašto morate posjetiti ovogodišnji Marketing Kingdom.

Govornici

Govornici predstavljaju srce ove konferencije. Na ovogodišnjem izdanju, 15 marketinških stručnjaka iz jednih od najvećih korporacija na svijetu prenosit će svoja iskustva u stvaranju marketinške strategije koja bi trebala pomoći domaćim stručnjacima da usvoje nove ideje u stvaranju kvalitetne strategije plasiranja proizvoda na tržište ili pak njegovog dodatnog reklamiranja i privlačenja većeg broja kupaca za što bolji uspjeh na tržištu.

Primjeri iz prakse najvećih svjetskih poduzeća

Uzimajući u obzir da govornici dolaze iz najvećih svjetskih kompanija, uključujući marketinškog voditelja Olimpijskih igara u Londonu, prezentaciju predstavnice jedne od najvećih društvenih mreža Tumblra koja će nam pokazati kako privući klijente putem Interneta, ali uz to čut ćemo ponešto i o pokroviteljstvu te marketingu u Carlsbergu, te o mjerenju uspjeha na društvenim medijima tvrtke Edelman uvjereni smo da imamo puno toga za naučiti iz praktičnih primjera.  Uz to, održat će se i četiri panel diskusije koje će pomoći posjetiteljima izvući ono najbitnije. Primjeri iz prakse je ono što sigurno većinu zanima, tako s nestrpljenjem očekujemo njihove predstavljanje.

Atmosfera

Atmosfera same konferencije je posebna priča. Veliki broj posjetitelja predstavlja i veliku poslovnu priliku da s kolegama iz marketinškog svijeta razmjene stavovi i različiti pogledi na marketinški svijet. Nije na odmet napomenuti da  će i sami predavači biti u krugu posjetitelja, pa se i tom prilikom može individualno razmijeniti ideje s kojima želite pristupiti stvaranju svoje marketinške strategije. Možda vam baš u razgovoru s jednim od govornika dođe neka inovativna ideja s kojom želite nastupiti na tržištu.