Nakon uspjeha na prošlogodišnjem prvom izdanju Marketing Kingdoma u Zagrebu gdje je prisustvovalo više od 500 posjetitelja iz 15 europskih zemlja i odlične govornike iz najvećih svjetskih korporacija s naglaskom na Brucea Balea iz Facebooka, organizatori iz P worlda i iStudija nastavljaju dalje. Ove godine, 14. i 15. ožujka, organizatori predviđaju još bolju posjećenost zagrebačkom izdanju najboljeg marketinškog događaja u regiji s novih 15 svjetski poznatih marketinških stručnjaka. Donosimo vam tri razloga zašto morate posjetiti ovogodišnji Marketing Kingdom.
tri vijesti o kojima se priča


Govornici
Govornici predstavljaju srce ove konferencije. Na ovogodišnjem izdanju, 15 marketinških stručnjaka iz jednih od najvećih korporacija na svijetu prenosit će svoja iskustva u stvaranju marketinške strategije koja bi trebala pomoći domaćim stručnjacima da usvoje nove ideje u stvaranju kvalitetne strategije plasiranja proizvoda na tržište ili pak njegovog dodatnog reklamiranja i privlačenja većeg broja kupaca za što bolji uspjeh na tržištu.
Primjeri iz prakse najvećih svjetskih poduzeća
Uzimajući u obzir da govornici dolaze iz najvećih svjetskih kompanija, uključujući marketinškog voditelja Olimpijskih igara u Londonu, prezentaciju predstavnice jedne od najvećih društvenih mreža Tumblra koja će nam pokazati kako privući klijente putem Interneta, ali uz to čut ćemo ponešto i o pokroviteljstvu te marketingu u Carlsbergu, te o mjerenju uspjeha na društvenim medijima tvrtke Edelman uvjereni smo da imamo puno toga za naučiti iz praktičnih primjera. Uz to, održat će se i četiri panel diskusije koje će pomoći posjetiteljima izvući ono najbitnije. Primjeri iz prakse je ono što sigurno većinu zanima, tako s nestrpljenjem očekujemo njihove predstavljanje.
Atmosfera
Atmosfera same konferencije je posebna priča. Veliki broj posjetitelja predstavlja i veliku poslovnu priliku da s kolegama iz marketinškog svijeta razmjene stavovi i različiti pogledi na marketinški svijet. Nije na odmet napomenuti da će i sami predavači biti u krugu posjetitelja, pa se i tom prilikom može individualno razmijeniti ideje s kojima želite pristupiti stvaranju svoje marketinške strategije. Možda vam baš u razgovoru s jednim od govornika dođe neka inovativna ideja s kojom želite nastupiti na tržištu.