Uz Elona Muska nikada nije dosadno – npr. ove je godine lansirao automobil u svemir, pušio je travu tijekom podcasta i pisao gluposti po Twitteru koje su ga koštale 20 milijuna dolara, ali i pozicije predsjednika uprave Tesle. Prošlog tjedna napokon smo saznali ime njegove nasljednice pred kojom je težak zadatak jer, nakon što je Tesla dugo vremena gomilala gubitke, u prošlom je kvartalu napokon ostvaren profit te Robyn Denholm mora nastaviti s tim pozitivnim i profitabilnim poslovanjem, što naravno, neće biti niti malo lako.

Analitičari CNN-a posebno su izdvojili tri velika izazova koja stoje pred novom predsjednicom uprave koja su iznimno važna za daljnji uspjeh kompanije, a prvi takav izazov odnosni se na Elona Muska. Denholm će morati kontrolirati i obuzdati njegovo ponašanje i javne istupe poput npr. objava na Twitteru, što je i dio nagodbe koju je postigao s američkom Komisijom za vrijednosne papire (SEC).

O tome je govorio u nedavnom intervjuu za Recode kada je rekao da na Twitteru objavljuje zanimljive stvari i nema nekog filtera oko stvari koje objavljuje, a čini se kako bi upravo Denholm trebati biti taj filter.

Druga važna stvar koju mora napraviti jest zaposliti stručnu i sposobnu osobu koja će upravljati svakodnevnim operacijama kompanije – nekog poput Sheryl Sandberg koja je desna ruka Marku Zuckerbergu u Facebooku, odnosno Erica Schmidta kojeg su osnivači Googlea zaposlili kao izvršnog direktora i prepustili mu vođenje operacija i donošenja važnih odluka.

Musk takvu osobu ima i u "svom" SpaceX-u kojim (uspješno) upravlja predsjednica Gwynne Shotwell, no sličnu osobu nikada nije htio zaposliti u Tesli – s Robyn Denholm možda se i to promijeni.

Treća, možda i najvažnija odluka koju nova predsjednica uprave mora donijeti odnosi se na sljedeći veliki proizvod kompanije nakon Modela 3 – najavljeni su kamion i Roadster, spominju se pick-up te SUV model Tesla Y koji će biti baziran upravo na Modeli 3.

Problem je što još nema nikakvih službenih informacija oko početka proizvodnje, odnosno prodaje ovih vozila (iako na primjeru trojke možemo vidjeti da i službene najave i datumi nisu nikakva garancija). Također, sve oduke koje se donose moraju biti bazirane na poslovnoj logici, a ne trenutnom raspoloženju Elona Muska koji je, govoreći o pick-upu rekao kako želi napraviti futuristički, cyberpunk pick-up te da nije siguran koliko bi ljudi zaista kupilo takvo vozilo.

Izvor: CNN