Twitter će od sada prikazivati promotivne tweetove na timelineu iPhone i Android aplikacije

Kako sve više korisnika koristi Twitter na mobilnim uređajima tako se i njihov fokus sa oglašivačima preusmjeruje na mobilnu platformu.

Zimo
Zimo
Zimo | 28.02.2012. / 23:08 komentari
Twitter će od sada prikazivati promotivne tweetove na timelineu iPhone i Android aplikacije

Kako sve više korisnika koristi Twitter na mobilnim uređajima tako se i njihov fokus sa oglašivačima preusmjeruje na mobilnu platformu.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Promotivni trendovi i tweetovi već se neko vrijeme prikazuju u rezultatima pretraživanja na aplikaciji za iPhone i Android, te na mobilnom webu, a promotivni profili i promotivni tweetovovi u timelineu također su dostupni no za sada samo mobilnom webu.

Twitter je na svom blogu najavio kako uskoro kreću i promotivni profili i tweetovi i na nativnim mobilnim aplikacijama, pa će tako mali broj korisnika početi viđati promotivne tweetove na vrhu svog timeline branda kojeg već prate.

No iako na prvu izgleda kako ćemo biti zatprani plaćenim tweetovima, iz kompanije su se pobrinuli da ipak ne dođe do toga, pa će se tako ti tweetovi pokazivati kao i svaki drugi tweet, dakle samo jednom i kako ćete scrollati taj će se tweet 'spuštati' zajedno s ostalim.

Što se tiče tweetova u rezultatima pretraživanja, prikazivat će se samo relevantni promotivni tweetovi, a ukoliko naiđete na neki kod kojeg to nije slučaj, jednostavno ga pomoću swipea možete ukloniti.

Promotivni će se računi prikazviati na listi 'Who toFollow', tako da i tu neće biti previše distrakcije. Dakle kada sagledamo cijelokupnu situaciju, ipak nije tako loše i nećemo biti zatprani plaćenim tweetovima, jer od kada su krenuli sa oglasima, iz Twittera ističu kako su uvijek pazili da korisnik bude na prvom mjestu.

Vezane vijesti