Nakon prvog neuspješnog pokušaja da uđe na tržište glazbe, Twitter ovaj puta ima konkretnije ciljeve i očito je da želi biti dio glazbene industrije.

Iako su za sada ovo neslužbene informacije, Twitter je u pregovorima oko kupnje glazbenog servisa SoundCloud, prema mnogima “YouTubea za glazbu”. Krajem prošle godine SoundCloud je objavio kako broji 250 milijuna korisnika, a provedeno istraživanje pokazuje kako se na Twitteru dijeli više linkova sa SoundClouda nego sa Spotifyja.

SoundCloud je zadnje vrijeme fokusiran prema nezavisnim izvođačima i ostalim ljudima koji žele dijeliti audio zapise bez tradicionalnog puta kroz glazbene etikete. Osim same glazbe, ovaj servis postao je i alat za sve ljude koji žele snimiti audio zapis, primjerice novinari.

Razlog zašto Twitter želi SoundCloud jest jer ima proizvod za oglašavanje koji bi mogao zaživjeti na ovom servisu. Iako sam SoundCloud nudi premium profile za nekoliko dolara mjesečno, te ima “nativne oglase” Twitteru se očito cijela priča čini vrlo interesantnom.

Spomenimo na kraju činjenicu da je Union Square Ventures, jedan od Twitterovih ranih investitora također uložio i u SoundCloud, te je Peter Chernin, član odbora u Twitteru također uložio u SoundCloud kroz svoju Chernin Group.

Sve u svemu, vidjet ćemo hoće li Twitter posegnuti duboko u džep i kupiti berlinski “startup” čija je vrijednost procijenjena na 700 milijuna dolara.

Izvor Recode, Foto