Računalne vještine nisu rezervirane samo za odrasle već na njihovom razvoju rade i djeca. Koliko su one potrebne "za preživljavanje" najbolje govori podatak da su američke "Girl Scout" ili izviđačice uvele novi set znački koje njihove članice dobivaju kad ovladaju nekom vještinom.
U novom setu "STEM" znački, nalaze se i tri izazova kibernetičke sigurnosti. Kako bi osvojile značku za kibernetičku sigurnost, izviđačice u dobi od 9 do 11 godina morat će uspješno odigrati igru u kojoj će se ispitivati njihovo poznavanje pitanja privatnosti, online identiteta, sigurnosti i zlostavljanja na internetu.
Igru, Cyber Squad, osmislili su i napravili stručnjaci iz Romero Games i Hewlett Packard Enterprise, a temelji se na scenarijima iz stvarnog života.
Igra Cyber Squad (Foto: HPE) (Foto: HPE)
Djevojčice su oduševljene takvom igrom jer ih potiče da na svoj način s prijateljima i roditeljima razgovaraju o temama koje su važne i za njih, poput loših lozinki i zlostavljanja na internetu.
Iako su američke izviđačice uvele čak 30 novih STEM znački prošle godine, to ne znači da su odustale od klasičnih vještina preživljavanja poput podizanja šatora, snalaženja u prirodi ili šivanja. Samo su pokazale da za preživljavanje u "modernom" svijetu moraju savladati i "moderne vještine".