Iz iste bolnice u gradu Juneau na Aljasci u posljednja dva dana prijavljena su dva slučaja ozbiljnih nuspojava na Pfizerovo i BioNTechovo cjepivo.

Još jedan djelatnik bolnice prijavio je nadutost očiju, vrtoglavicu i grebanje u grlu deset minuta nakon primitka cjepiva. Za njegovu reakciju ne smatra se da je anafilaktički šok, objavila je regionalna bolnica Bartlett u priopćenju.

Djelatnik bolnice primio je injekciju antihistaminika odmah po prijavi alergijske reakcije te se "u potpunosti oporavio" jedan sat nakon pojave nuspojava. Zasad je nejasno ima li povijest alergijskih bolesti ili ne.

Prvi slučaj teške alergijske reakcije na Pfizerovo cjepivo zabilježen je u istoj bolnici u utorak, a reakcija je također uslijedila deset minuta nakon primanja cjepiva.

Cijepljenje, ilustracija Još jedna reakcija na Pfizerovo cjepivo: Zdravstvena radnica doživjela nešto slično anafilaktičkom šoku

Fortrade - Vijesti o cjepivima Pfizera i Moderne izazvale turbulencije na burzi - 1 Vijesti o cjepivima Pfizera i Moderne izazvale turbulencije na burzi

Riječ je o zdravstvenoj djelatnici koja prije toga nije imala problema s alergijama. Alergijska reakcija djelatnice navodno je bila slična anafilaktičkom šoku kakav su pretrpjele i dvije zdravstvene djelatnice u Velikoj Britaniji, koje su također primile Pfizerovo cjepivo.

Oba incidenta prijavljena su američkom Centru za kontrolu bolesti (CDC).

Izvor: RT

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju