Japanske vlasti hotele su odlučile iskoristiti za smještaj pacijenata pozitivnih na koronavirus s blagim simptomima, zbog čega im nije potrebna hospitalizacija. Roboti bi trebali olakšati rad medicinskim sestrama i ostalom medicinskom osoblju.

U jednom tokijskom hotelu robot Pepper nosi zaštitnu masku i u predvorju dočekuje pacijente.

Molim vas da za vrijeme boravka u hotelu nosite masku, poručuje im i dodaje: Nadam se da ćete se što prije oporaviti.

Povremeno izgovara i druge rečenice: Molim za to da se širenje bolesti suzbije što prije i Udružimo se kako bismo zajedničkim snagama ovo prebrodili.

Pepper nije jedini robot ''zaposlen'' u hotelu u tokijskoj četvrti Ryogoku. Njegov kolega zadužen je za poslove čišćenja hotela. Ugrađen mu je najnoviji softver umjetne inteligencije te obavlja svoj posao u raznim dijelovima hotela, uključujući i rizično područje "crvene zone" kojemu je pristup stvarnog osoblja hotela ograničen.

U nastojanju da smanji opterećenje medicinskog sustava države Japan je diljem zemlje osigurao više od 10.000 hotelskih soba namijenjenih smještaju pacijenata s blažim simptomima, izvijestilo je Ministarstvo zdravstva.

U hotelu u četvrti Ryogoku može se smjestiti oko 300 osoba. Ondje će pacijentima na raspolaganju tijekom 24 sata biti dvije medicinske sestre, a tijekom dana ondje će dežurati i jedan liječnik.

(Hina)