Japanske vlasti hotele su odlučile iskoristiti za smještaj pacijenata pozitivnih na koronavirus s blagim simptomima, zbog čega im nije potrebna hospitalizacija. Roboti bi trebali olakšati rad medicinskim sestrama i ostalom medicinskom osoblju.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Pretila žena sjedi pored vage, ilustracija Bitna je ravnoteža Otkriven novi igrač u gubitku tjelesne težine, no koliko nosi prednosti, toliko je i opasan

U jednom tokijskom hotelu robot Pepper nosi zaštitnu masku i u predvorju dočekuje pacijente.

Molim vas da za vrijeme boravka u hotelu nosite masku, poručuje im i dodaje: Nadam se da ćete se što prije oporaviti.

Povremeno izgovara i druge rečenice: Molim za to da se širenje bolesti suzbije što prije i Udružimo se kako bismo zajedničkim snagama ovo prebrodili.

Pepper nije jedini robot ''zaposlen'' u hotelu u tokijskoj četvrti Ryogoku. Njegov kolega zadužen je za poslove čišćenja hotela. Ugrađen mu je najnoviji softver umjetne inteligencije te obavlja svoj posao u raznim dijelovima hotela, uključujući i rizično područje "crvene zone" kojemu je pristup stvarnog osoblja hotela ograničen.

U nastojanju da smanji opterećenje medicinskog sustava države Japan je diljem zemlje osigurao više od 10.000 hotelskih soba namijenjenih smještaju pacijenata s blažim simptomima, izvijestilo je Ministarstvo zdravstva.

U hotelu u četvrti Ryogoku može se smjestiti oko 300 osoba. Ondje će pacijentima na raspolaganju tijekom 24 sata biti dvije medicinske sestre, a tijekom dana ondje će dežurati i jedan liječnik.

(Hina)