Uber u pregovorima oko nove investicije koja bi vrijednost kompanije podigla na vrtoglavih 40 milijardi dolara

Živimo li u balonu kakav je svijet potresao 2000-te godine? Može li četiri godine stari startup dogurati do vrtoglave vrijednosti od 40 milijardi dolara?

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 26.11.2014. / 07:12 komentari
Uber u pregovorima oko nove investicije koja bi vrijednost kompanije podigla na vrtoglavih 40 milijardi dolara

Živimo li u balonu kakav je svijet potresao 2000-te godine? Može li četiri godine stari startup dogurati do vrtoglave vrijednosti od 40 milijardi dolara?

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Na ova pitanja je prilično teško odgovoriti, no unatoč brojnim pričanjima kako živimo u balonu, naravno radi se vrtoglavim investicijama u mlade kompanije, čini se kako i dalje investitori iskrcavaju ogromne količine novaca u nove projekte za koje se nadaju kako će im višestruko vratiti uloženo.

Jedan od takvih startupa je Uber, tzv. booking za taksije, koji trenutno djeluje u 220 gradova diljem svijeta i zarađuje ogromne količine novaca. Uber je navodno u pregovorima oko nove runde investicije od strane T.Row Price Group Inc. koja bi zajedno s postojećim investitorima Fidelity Investments podigla Uber na novu razinu.

Iako podaci još uvijek nisu javni i mogli bi varirati, navodi se kako će vrijednost Ubera sa 17 milijardi, koliko su imali sredinom godine, skočiti na 35 do 40 milijardi dolara. Ujedno Uber drži rekord kao najpopularniji tehnološki startup u SAD-u s direktnom rundom investicije, što ih svrstava rame u rame Airbnb-u i Dropboxu.

Uber se nedavno našao pod povećalom javnosti kada su istaknuli da će angažirati ljude koji će kopati po privatnim životima novinara, što naravno nije prošlo nezapaženo, pa su tako morali angažirati pravnu tvrtku kako bi proveli unutarnju reviziju politike privatnosti kompanije.

Foto Flickr

Vezane vijesti