Ono čega su se svi pribojavali nakon što je Facebook kupio Instagram, jest da će se kad tad pojaviti reklame, a sada znamo i nešto više podataka o njima.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

Iako reklame nećemo vidjeti još do sljedeće godine, Instagram već pregovara s velikim brandovima kako bi svoju poruku slali i putem Instagrama. Kompanija je za Wall Street Journal istaknula i kako sada imaju 150 milijuna aktivnih korisnika, odnosno kako se registriralo čak 50 milijuna u samo 6 mjeseci.

Također, Instagram ima 50 zaposlenika od kojih neki rade na komunikaciji s brandovima kao što su Ford, Williams-Sonoma i Coca Cola.

Za sada nema govora o tome kako bi reklame na Instagramu mogle izgledati, no nagađa se kako bi se mogle pojaviti u Discover stranici i rezultatima pretraživanja, dok oglašivači zahtijevaju mogućnost linkanja slike na njihove stranice.

Hoće li van smetati ovakve reklame?