Esport igre ne moraju nužno biti nasilne ili komplicirane. Dovoljno je da u sebi imaju barem neku natjecateljsku komponentu.

Kalifornijska tvrtka Zwift, koja je osmislila i lansirala virtualnu platformu za fitnes Zwift, razvija online platformu kojom bi biciklizam uvela u svijet esporta.

Zvuči čudno? Pa i nije baš.

Zwift je inače platforma koja zaljubljenicima u biciklizam i trčanje omogućuje trening u vlastitom domu uz virtualnog trenera i po virtualnim stazama.

Kako su istaknuli u objavi za medije, od 120 milijuna teškoj investiciji u razvoj upravo esport platforme, "nismo tu kako bismo se natjecali s profesionalnim bicikllizmom, već da donesemo novu energiju, zabavu, javnost i partnere u profesionalni biciklizam. Želimo stvoriti novi sport unutar sporta".

Da su na dobrom putu, govore i brojke. Tako više od milijun ljudi koristi nihovu Zwift platformu i virtualnog trenera.

Zwift (Foto: Zwift)

Dovoljno je otvortiti račun na Zwiftu, preuzeti aplikaciju na pametni telefon ili televizor, platiti mjesečnu pretplatu od 15 dolara (manje od 100 kuna), stati na traku za trčanje ili sjesti na sobni bicikl i krenuti.

Aplikacija će pratiti trening vlasnika, ali će mu i omogućiti da sudjeluje u virtualnim utrkama protiv drugih korisnika.

Upravo ta natjecateljska komponenta privlači najveći broj korisnika, a u Zwiftu se nadaju i da će im otvoriti vrata za sudjelovanje na Olimpijskim igrama. Kojima? Nisu baš precizirali, ali sigurno imaju veće šanse od Counter Strikea ili Dota 2. Barem što se količine nasilja tiče.