Vitastiq, hrvatski startup pokorio svjetske medije

Najveći svjetski mediji poput Yahooa, Venture Beata, Unwirea, Springwisea, Samsung SSIC-a podržali su hrvatski startup te omogućili zanimljivom Vitastiq projektu da postane najuspješniji hrvatski startup.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 09.02.2015. / 14:46 komentari
Vitastiq, hrvatski startup pokorio svjetske medije

Najveći svjetski mediji poput Yahooa, Venture Beata, Unwirea, Springwisea, Samsung SSIC-a podržali su hrvatski startup te omogućili zanimljivom Vitastiq projektu da postane najuspješniji hrvatski startup.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

Vitastiq je prvi osobni uređaj na svijetu koji pomoću smartphonea mjeri status vitamina i minerala u tijelu. Metoda koju koristi je elekto-akupunktura, odnosno mjerenje električnog otpora na akupunkturnim točkama. Vitastiq je praktična verzija već poznatog sustava koji se koristi u ljekarnama i od strane specijalista.

Inovacija iza projekta je zapravo personalizirani pristup mjerenju vitamina i minerala te dostupnost vrijednim informacijama putem iOS Vitastiq aplikacije. Po prvi puta status vitamina i minerala u tijelu možete izmjeriti osobnim uređajem bilo kad i bilo gdje po prihvatljivoj cijeni.

Indiegogo kampanjom, kojom je prikupljeno vise od $93 000, Vitastiq je postao najuspješniji hrvatski crowdfunding startup projekt. Svojim uspjehom i popraćenosti svjetskih medija, kreatori su opravdali ideju proizvoda koji poboljšava kvalitetu života, te olakšava svakodnevnu brigu o zdravlju.

“Zaista nam je drago da je Vitastiq, projekt na kojem marljivo radimo već 2 godine, te sama ideja Vitastiq-a, prepoznata od strane cijelog svijeta.” - rekao je Dean Vranić, CEO Vitastiq Inc., ujedno i direktor Imago reklamne agencije, čiji je kreativni tim zajedničkim radom ostvario uspješnu kampanju. Također je nadodao: “Ovo je samo početak Vitastiq-a jer sva prikupljena sredstva ulažemo u nadogradnju uređaja, software-a, te alata za masovnu proizvodnju.”

Indiegogo je pružio priliku Vitastiq projektu da ostane u InDemand programu, što znači da je nakon završetka kampanje Vitastiq i dalje dostupan za kupnju široj javnosti. 

Vezane vijesti