Postanite fan na Facebooku ako već niste!

Traženje novih mogućnost i konstantne transformacije, to je Yahoo! danas, kompanija je tako objavila kako planira i te kako ozbiljno „zagaziti“ u glazbene vode i to ni manje, ni više nego na dnevnoj bazi...

Glazbena produkcija odavno se preselila na internet i tu Yahoo! vidi dovoljno prostora kako bi se pozicionirao kao jedan od najozbiljnijih igrača. Objavljeno je kako je kompanija potpisala ekskluzivni ugovor sa tvrtkom Live Nation, koja je svjetski poznata po organizaciji glazbenih koncerata, evenata ali ponajviše po distribuciji ulaznica za koncerte. Suradnja ove dvije tvrtke trebala bi ponuditi live streaming koncerata baš svakoga dana u godini! Praćenje omiljenih izvođača i grupa putem interneta tako bi, smatra Yahoo!, dosegnulo sasvim novu razinu koja bi ljubiteljima glazbe diljem svijeta ponudila mogućnost uživanja u glazbi neovisno o tome gdje se u tom trenutku nalaze, odnosno gdje se održava koncert njihovog omiljenog pjevača, pjevačice ili benda...

Detalji za sada nisu poznati, ali je Kathy Savitt, direktorica Yahoo! marketinga otkrila što je zapravo intencija suradnje s Live Nation. „Zajedno ćemo nahraniti sve gladne dobre, kvalitetne, zapravo vrhunske glazbe i to svakodnevno. Ponudit ćemo im najpoznatije svjetske bendove i glazbenike svaki, baš svaki dan, to je iskustvo kakvo do sada nisu imali prilike osjetiti i tome se veselimo zajedno s njima“, rekla je Savitt. Uprava Live Nation kompanije također je potvrdila kako je potpisan ugovor, ali se trenutačno ne zna kada će se krenuti s live streamingom, koji će koncerti biti u ponudi, no objavljeno je kako Yahoo! uz ovu uslugu planira mjesecima nakon prijenosa imati bazu od ukupno 1200 pjesama i snimki s koncerata koje će korisnici kasnije moći pregledavati. 

Izvor: The Verge