U kreativnom pokušaju borbe protiv blokatora oglasa (ad blocker), YouTube pokreće globalnu inicijativu kako bi uvjerio korisnike da omoguće oglase ili razmotre pretplatu na YouTube Premium.
tri vijesti o kojima se priča


Christopher Lawton, voditelj komunikacija YouTubea, otkrio je navedenu strategiju za portal The Verge. Kada se oglasi blokiraju na YouTubeu, korisnici će biti pozdravljeni porukom koja glasi: "reprodukcija videozapisa je blokirana osim ako YouTube nije na popisu dopuštenih stranica ili ako je blokiranje oglasa onemogućeno". Ta poruka dolazi zajedno s prijedlogom da korisnici omoguće oglase ili istraže pretplatu naa YouTube Premium.
Ukratko, YouTube-ova ograničenja za blokatore oglasa postaju sve stroža.
U lipnju je YouTube potvrdio da je onemogućio videozapise za korisnike s blokatorima oglasa, no tada je Lawton to umanjio kao samo "mali eksperiment na globalnoj razini". Međutim, YouTube je od tada proširio te napore. U posljednjih nekoliko tjedana, sve više korisnika s instaliranim blokatorima oglasa prijavilo je poteškoće s gledanjem YouTube videa, a Android Authority ističe porast pritužbi korisnika.
Lawton naglašava da upotreba blokatora oglasa krši YouTubeove uvjete pružanja usluge. Također naglašava važnost oglasa u podržavanju raznolike globalne zajednice kreatora sadržaja i omogućavanju milijardama da pristupe svom omiljenom sadržaju na YouTubeu.
Tijekom 2023. godine YouTube je obnavljao svoj okvir oglašavanja. U svibnju je tvrtka predstavila oglase od 30 sekundi koje nije moguće preskočiti na svojoj TV aplikaciji. Naknadno je eksperimentirao s duljim, ali rjeđim prekidima oglasa na TV-u.
Čini se da YouTube ima za cilj privući više korisnika da se pretplate na uslugu YouTube Premium bez oglasa s ovim produženim prekidima za oglase. Međutim, nedavno povećanje cijene pretplate od dva dolara i ukidanje pristupačnijeg Premium Lite plana, mogu utjecati na privlačnost same pretplate na YouTube Premium.
Izvor: The Verge
Vezane vijesti
Ne propustite ni ovo
