Industrija zabave je i dalje jedna od najprofitabilnijih branši na svijetu, stoga nije nimalo čudno da se i najmoćniji financijeri planete bave analitičkim projekcijama bliske budućnosti. Zahtjevi su sve veći, konzumenti sve zahtjevnji i da biste uspjeli na tržištu morate konstantno nuditi nešto novo. Virtualna stvarnost je, za sada, još uvijek u povojima, iako više nije tretirana poput vijesti iz rubrike znanstvena fantastika, šira primjena virtualne stvarnosti još uvijek nije stigla. Što ne znači da neće, dapače, mogla bi vrlo brzo preuzeti i dominantnu poziciju upravo kada je riječ o industriji zabave...

Naime, analitičari iz Goldman Sachsa, jedne od najmoćnijih svjetskih financijskih grupacija predviđaju da će 2025. godina virtualna stvarnost generirati već profit od - televizijskog "businessa". Prema Goldman Sachsu, oni koji budu nudili zabavu s opremom virtualne stvarnosti godišnje će okretati 110 milijardi američkih dolara, dok će televizijske kompanije i svi koji zarađuju preko malih ekrana zaraditi 99 milijardi USD. Hoće li to doista biti tako, vidjet ćemo kada stigne 2025. godina, ali Goldman Sachs je predobar i preiskusan kada je u pitanju "lova", stoga bi VR za desetak godina mogao biti ono što je danas TV. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju