Industrija zabave je i dalje jedna od najprofitabilnijih branši na svijetu, stoga nije nimalo čudno da se i najmoćniji financijeri planete bave analitičkim projekcijama bliske budućnosti. Zahtjevi su sve veći, konzumenti sve zahtjevnji i da biste uspjeli na tržištu morate konstantno nuditi nešto novo. Virtualna stvarnost je, za sada, još uvijek u povojima, iako više nije tretirana poput vijesti iz rubrike znanstvena fantastika, šira primjena virtualne stvarnosti još uvijek nije stigla. Što ne znači da neće, dapače, mogla bi vrlo brzo preuzeti i dominantnu poziciju upravo kada je riječ o industriji zabave...

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Naime, analitičari iz Goldman Sachsa, jedne od najmoćnijih svjetskih financijskih grupacija predviđaju da će 2025. godina virtualna stvarnost generirati već profit od - televizijskog "businessa". Prema Goldman Sachsu, oni koji budu nudili zabavu s opremom virtualne stvarnosti godišnje će okretati 110 milijardi američkih dolara, dok će televizijske kompanije i svi koji zarađuju preko malih ekrana zaraditi 99 milijardi USD. Hoće li to doista biti tako, vidjet ćemo kada stigne 2025. godina, ali Goldman Sachs je predobar i preiskusan kada je u pitanju "lova", stoga bi VR za desetak godina mogao biti ono što je danas TV.