Volkswagen je najavio ulaganje desetaka milijardi dolara u razvoj električnih vozila, a elektrifikaciju su najavile i ostale (velike) automobilske kompanije. Električnih vozila sve je više, kao i stanica za njihovo punjenje, a prodaju automobila s e-motorima potpomažu i države s različitim poticajima. Osim popusta pri kupovini vozila, u nekim državama vlasnici električnih automobila imaju besplatan parking, mogu koristiti dio ceste rezerviran za javni prijevoz i slično.

Također, u budućnosti možemo očekivati jeftinije automobile i izdržljivije baterije, što bi, zajedno s povećanjem broja punionica i kraćim vremenom punjenja, trebalo utjecati na još veću potražnju za e-vozilima. Ipak, i uz sva takva poboljšanja, cestama u većini zemalja tijekom sljedećih godina i dalje bi trebala dominirati vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem, osim možda u zemljama poput Norveške.

Prilagodba na električna vozila trajat će, dakle, godinama, a kako bi postalo masovno prihvaćena, i dalje će biti potrebni državni poticaji jer bez njih teško da će tako skoro doći do nekog bržeg pomaka. Tako je u nedavnom razgovoru za Reuters komentirao čelni čovjek Daimlera Ola Kallenius. Naime, iskustvo iz Kine pokazalo je da je smanjenjem ili ukidanjem poticaja zabilježen i pad prodaje električnih i hibridnih automobila.

"Važno je imati strukturu poticaja tijekom faze transformacije", smatra Kallenius te dodaje da možemo očekivati da će se u Kini tijekom ove godine prodati manje električnih vozila u odnosu na prošlu godinu, sve zbog promjena s poticajima.