Prije nekoliko dana Facebook je objavio novi gumb 'Subscribe' koji omogućuje korisnicima da se predbilježe na informacije određenog profila.
Taj pojedini profil ne mora nužno biti na listi vaših prijatelja, no ukoliko on odluči svi njegovi prijatelji mogu primati obavijesti koje objavi na svom statusu uz odabir da taj post bude javni (Public).
Iako Google Plus od samog početka ima ovu mogućnost, Facebook je očito uvidio dobar potencijal iste stoga su napravili sličnu stvar koja očito vrlo dobro funkcionira.
Mogli ste primijetiti da se ljudi masovono predbilježavaju na privatne profile osoba koji bi u 'normalnim' okolnostima odbili ili ne bi prihvatili zahtjev za prijateljstvo, dok sa predbilježbom korisnicima otvaraju nova vrata.
Na profil Mark Zuckerberga već je predbilježeno blizu 5.5 milijuna ljudi, pa tako svi koji su pretbilježeni mogu primati sve vijesti koje on objavi kao javne, dok Robert Scoble - tech bloger oduševljen Google Plusom ima blizu 20.000 predbilježbi, a na svom je profilu objavio kako neće više dodatavati prijatelje na Facebook, jer su njegovi prijatelji na ovoj društvenoj mrežo zapravo poznanici iz realnog života. Za ostalo sada postoji 'Subscribe'.
Ovim potezom Facebook je 'kupio' vrijeme pred Google Plusom, koji sudeći prema zadnjih mjesec dana i nije nešto zasjao među korisnicima, no uzmimo u obzir da Plus još uvijek nije dostupan za javnost niti ima mogućnost otvaranja profila za brandove i poduzeća, što Facebook već odavno ima.
Facebook su aktivnije počeli koristiti i novinari kao što su Walt Mossberg iz WallStreetJournala, Tom Anderson osnivač MySpace, Ben Parr, Pete Cashmore i ostali iz Mashablea, Michael Arrington, MG Siegler iz TechCruncha, i mnogi drugi.
Također, predbilježiti se možete i na našeg Sašu, dok će ostatak ZIMO ekipe mogućnost predbijležbe omogućiti u narednim danima.