Nikola Žinić na 2. DIGGIT-u, konferenciji o digitalnim komunikacijama koja se održala u Ljubljani 5. i 6. lipnja, istaknuo kako smo postali robovi lajkova i komentara te kako brendovi i oglašivači previše naglaska stavljaju samo na brojke, one prijatelja na Facebooku, followera na Twitteru, komentara i retvitova.

tri vijesti o kojima se priča Komet 3I/ATLAS snimljen teleskopom Hubble 3I/ATLAS "Međuzvjezdani posjetitelj" još je čudniji nego što su znanstvenici mislili Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Šok Ostvarenje noćne more Ako pregledavate pornografiju, ovo vam može život pretvoriti u pakao

Žinić je istaknuo kako bi trebalo biti važnije pitati se što ti brojevi znači i kako si brendovima tim informacijama mogu pomoći.

“Ne smijemo si dozvoliti da nas količina podataka ubije i da lovimo brojeve koji ne znače nužno da je naša poruka prihvaćena od potrošača.” istaknuo je Žinić pred 300-injak sudionika, te rekao kako je jednostavno sadržaj taj koji je uvijek ključan.

U nastavku možete pogledati i kratki video intervju s Nikolom Žinićem.

Izvor: Bruketa&Žinić