Mnogi smatraju kako influenceri imaju posao iz snova – svoji su gazde, rade ono što vole (npr. ako vole putovanja putuju po svijetu) i za to ih netko jako dobro plaća pa samo s jednom objavom na Instagramu mogu zaraditi jednu prosječnu mjesečnu ili čak godišnju plaću. U posljednje vrijeme kao influenceri sve su popularniji kućni ljubimci koji svojim vlasnicima također donose veliki novac.

Kako je u razgovoru za CNBC rekla Loni Edwards koja je osnovala agenciju za influencere kućne ljubimce, ljudi vole životinje i one ih usrećuju, zbog čega su kućni ljubimci iznimno zanimljivi oglašivačima jer šire pozitivne poruke koje se onda mogu vezati uz njihov brand.

"Ako imate veliki broj pratitelja, može se zaraditi veliki novac", dodala je Edwards o mogućnosti zarade kućnih ljubimaca na društvenim mrežama.

Iako se, naravno, cifre koje zarađuju kućni ljubimci s najvećim brojem pratitelja ne mogu uspoređivati s npr. Kardashianima i drugim najpopularnijim osobama na internetu, sa samo jednom sponzoriranom objavom može se zaraditi čak oko 15 tisuća dolara.

Na ovu ideju Loni Edwards došla je nakon što je dobila psića te je počela objavljivati njegove fotografije na Instragramu kako bi ih mogla dijeliti s obitelji i prijateljima te se iznenadila kada je vidjela da broj pratitelja svakodnevno raste. U kratko vrijeme profil koji je otvorila privukao je neočekivano veliki broj ljudi pa su uslijedili i pozivi brandova povezanih s proizvodima za životinje.

Tada joj je postalo jasno kolika se prilika krije na ovom, tada još neistraženom tržištu te je pokrenula agenciju za kućne ljubimce kao influencere. Njeni najpoznatiji "klijenti" tako su dva majmunčića koje na Instagramu prati skoro milijun ljudi (@realdiddykong), praščić Hamlet s više od 330 tisuća pratitelja (@hamlet_the_piggy), oposum koji "voli avanture" (@itsmesesame) s više od 60 tisuća pratitelja, dva simpatična ježa (@lionelthehog) koje prati oko 130 tisuća ljudi, dok pas Crusoe na Facebooku ima više od 2,5 milijuna lajkova.

Napominje kako životinje nisu zanimljive samo kompanijama koje prodaju hranu i proizvode za kućne ljubimce, već ih za oglašavanje koriste i kompanije iz različitih industrija te da su u odnosu na ljude, životinje kao influenceri učinkovitiji za oglašivače.

Za neke vlasnike kućnih ljubimaca tako je vođenje njihovih profila na društvenim mrežama postao posao s kojim, u nekim slučajevima mogu zaraditi jako puno novaca tako da onima s najvećim brojem pratitelja "pravi" posao nije niti potreban, jer mogu mjesečno zaraditi tisuće, a nekad i desetke tisuće dolara na svojim ljubimcima.

Izvor: CNBC