Zuckerberg objasnio zašto je Messenger postala zasebna aplikacija

Nikad nije lako uvesti promjene, jer dugo je poznato da ljudi ne vole promjene. Facebook je nedavno odlučio prisiliti svoje korisnike da instaliraju zasebnu aplikaciju Messenger,

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 07.11.2014. / 12:20 komentari
Zuckerberg objasnio zašto je Messenger postala zasebna aplikacija

Nikad nije lako uvesti promjene, jer dugo je poznato da ljudi ne vole promjene. Facebook je nedavno odlučio prisiliti svoje korisnike da instaliraju zasebnu aplikaciju Messenger, te komunikaciju s prijateljima potpuno izdvoje iz glavne Facebook aplikacije.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

I dok ljudi tu novost nisu primili s oduševljenjem, Mark Zuckerberg je jučer javno odgovorio zašto su se odlučili na taj potez.

“Primarni cilj Facebook aplikacije je News Feed. Slanje poruka je postalo nešto što se radilo sve više i više, a danas se pošalje preko 10 milijardi poruka dnevno. Ukoliko ste htjeli posegnuti za slanjem poruka, morali ste čekati učitavanje aplikacije i otvoriti poseban tab. Odvojene aplikacije su brze i fokusirane samo na slanje poruka. S obzirom da naši korisnici u prosjeku koriste slanje poruka 15 puta dnevno, troši se puno vremena na učitavanje aplikacije.”

Zuck dodaje kako je slanje poruka popularnije nego same društvene mreže, a u nekim državama 85 posto ljudi je na Facebooku, dok njih 95% šalje SMS ili komunicira putem poruka.

“Tražiti od naših korisnika da instaliraju još jednu aplikaciju nije baš najljepša stvar, no ukoliko želimo pružati dobro iskustvo, moramo imati odvojenu aplikaciju.”

Korištenje Messengera kao odvojene aplikacije je puno brže, a Facebook je sada na važnom zadatku da ispune očekivanja korisnika, a to je da aplikacija bude brza, pouzdana i jednostavna.

Foto Flickr

Vezane vijesti