Učinimo ovo. Dobro došli u Threads, napisao je Zuckerberg u svojoj prvoj objavi na aplikaciji, zajedno s emotikonom vatre. Rekao je da je aplikacija zabilježila pet milijuna prijava u prva četiri sata postojanja.
Slično kao i Twitter, aplikacija sadrži kratke tekstualne objave koje korisnici mogu lajkati, ponovno objavljivati i na njih odgovarati. Objave mogu biti duge do 500 znakova i uključivati poveznice, fotografije i videozapise u trajanju do pet minuta, prema postu na blogu Meta.
Dostupan je u više od 100 zemalja u trgovinama Apple App i Google Play, stoji u objavi na blogu. Analitičari kažu da bi glavna prednost nove aplikacije mogla biti povezanost Threadsa s Instagramom i njegovom bazom korisnika te reklamnim mehanizmom. To bi moglo smanjiti prihode od oglašavanja Twitteru u vrijeme kada novo vodstvo te tvrtke pokušava oživjeti njezin posrnuli posao.
Iako je Threads pokrenut kao samostalna aplikacija, korisnici se mogu prijaviti pomoću svojih vjerodajnica za Instagram i pratiti iste račune, što ga potencijalno čini jednostavnim dodatkom postojećim navikama za više od dvije milijarde aktivnih korisnika Instagrama mjesečno.
Ulagači moraju biti pomalo uzbuđeni zbog mogućnosti da Meta stvarno ima ubojicu Twittera, rekao je Danni Hewson, voditelj financijske analize investicijske tvrtke AJ Bell.
Dionice Mete u srijedu su porasle za tri posto prije lansiranja Threadsa, što je nadmašilo dobitke konkurentskih tehnoloških tvrtki, dok je šire tržište palo.
Lansiranje Threadsa uslijedilo je nakon što su Zuckerberg i Musk mjesecima razmjenjivali kritike i čak prijetili da će se boriti jedan protiv drugoga u stvarnom meču mješovitih borilačkih vještina u kavezu u Las Vegasu.
Trenutak je povoljan za Zuckerberga jer su mjeseci Muskova kaotičnog donošenja odluka poljuljali Twitter.
Musk je kupio Twitter za 44 milijarde dolara u listopadu prošle godine, ali je njegova vrijednost otada pala jer se suočio s egzodusom oglašivača usred velikih rezova osoblja i kontroverzi u vezi s moderiranjem sadržaja. Njegov posljednji potez uključivao je ograničenje broja tvitova koje korisnici mogu pročitati dnevno.
Zuckerberg se u sljedećim objavama na Threadsu pozabavio tim izazovima. Mislim da bi trebala postojati aplikacija za javne razgovore s više od milijardu ljudi. Twitter je imao priliku to učiniti, ali nije uspio. Nadam se da mi hoćemo, napisao je.
No povijest radi protiv Mete. U prošlosti je Zuckerbergova tvrtka pretrpjela višestruke neuspjehe pri pokretanju samostalnih aplikacija, ponajprije aplikacije Lasso, koja se natjecala s konkurentom za kratke videozapise TikTokom.