Dok se Google i Apple pripremaju kako bi čim prije zauzeli tržište mobilnog oglašavanja, Mark Zuckerberg iz Facebooka kaže kako oni žele dobre stvari koje su stabilne i pouzdane, te da im se ne žuri.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Iako ima preko 500 milijuna korisnika od kojih ga 200 miijuna koristi putem mobilnih uređaja, Facebook ne prikazuje reklame na mobilnim uređajima, jer kako kažu žele samo graditi dobre stvari na koje se mogu osloniti u budućnosti. Također Zuckerberg je istaknuo kako žele prvo vidjeti kako će funkcionirati reklame na mobilnim uređajima, i imaju li uopće smisla.

Erick Tseng, čelni čovjek Facebook mobile-a, istaknuo da još uvijek nije izrađen dovoljno kvalitetan kod koji bi mogao prikazivati bannere ili neke druge reklame na korisničkom sučelju, i to pogotovo onima zaslona 3.7 inča. Tseng kaže kako to i nije baš najbolje rješenje.

No pogledamo li Google koji već sada ima prihode od mobilnog oglašavanja preko 1 miljardu dolara godišnje, možda odluka Zuckerberga i nije baš najbolje rješenje.

Na pitanje hoće li Facebook ikad koristiti Appleov iAd servis oglašavanja, Zuckerberg je odgovorio da ukoliko se odluče za mobilno oglašavanje, raditi će sami na tom servisu, jer smatra da imaju  kompetentne ljude koji rade na oglašavanju.