Digitalni inkubator by Hrvatski Telekom u dvije godine okupio više od 4500 mladih koji žele mijenjati svijet

Cilj je projekta od početka bio povezati ih oko područja i tema koje ih vesele i interesiraju, a kako bi vlastitu strast usmjerili u stvaranje nečeg novog i smislenog.

Martina Čizmić | 12.04.2022. / 17:09

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

U samo dvije godine djelovanja Digitalni inkubator izgradio je zajednicu s više od 4500 mladih, proaktivnih i poduzetnih pojedinaca koji vide stvari drugačije i žele stvarati vrijednost. Učenici osnovnih i srednjih škola te studenti različitih fakulteta iz svih krajeva Hrvatske, kroz Digitalni inkubator, imaju priliku kreativno se izraziti te trenirati vlastitu kreativnost. Uostalom, cilj je projekta od početka bio povezati ih oko područja i tema koje ih vesele i interesiraju, a kako bi vlastitu strast usmjerili u stvaranje nečeg novog i smislenog.

Proteklih tjedana, sudionici Digitalnog inkubatora by Hrvatski Telekom imali su prilike čuti različite perspektive na kreativnost i inovacije od strane profesora, stručnjaka i poduzetnika iz Hrvatske i svijeta.

Slika nije dostupna Studentima se pruža jedinstvena prilika da razviju svoje inovacijske potencijale

U sklopu učeničkog inkubatora te inicijativom Instituta za inovacije, Školske knjige i Znanstvenog centra izvrsnosti za školsku efikasnost i menadžment, učenici su se upoznali s različitim temama poput razvoja digitalnih proizvoda, načina izgradnje pobjedničkog mindseta te kako razviti projekt koji stvara utjecaj, a sve to putem predavanja profesionalaca među kojima su Jan de Jong (Webpower Adria), Paula Kovačević (Q Agency), Igor Čerenšek (Mentalni trening), Goran Vlašić (Institut za inovacije), Vali Marszalek (UN Global Compact).

S druge strane, studenti su kroz razgovor s Daniellom Laureiro Martinez (ETH Zurich) mogli naučiti o razvoju kognitivnih sposobnosti za kreativno liderstvo, Ajay K. Kohli (Georgia Tech) im je pojasnio kako stvoriti tržište za inovacije, o tome kako voditi i biti vođen govorio je Darko Kreiner (US Air Force), Paolo Guenzi (Bocconi University) je detaljnije objasnio upravljanje prodajom inovacija, dok je John Deighton (Harvard Business School) predstavio na koji način digitalne platforme služe stvaranju vrijednosti.

Odslušanim predavanjima, sudionici su se pripremili za razvoj svojih ideja u inovativna rješenja te će kroz sljedećih nekoliko tjedana raditi na vlastitim projektima. Dok se učenici povezuju oko ideja koje su im bliske i koje ih vesele, studenti odgovaraju na izazove različitih industrija u sklopu natječaja vodećih kompanija u regiji, a među kojima su:
- Hrvatski Telekom i nove prilike za povezivanje korisnika i društva
- Jamnica i novo iskustvo konzumacije bezalkoholnih pića
- PIK Vrbovec i izgradnja iskustva konzumacije hrane za nove generacije potrošača
- Pevex i popularizacija koncepta ,,Izgradi i opremi dom''
- Ericsson Nikola Tesla i nove prilike za rast i razvoj ICT industrije u kontekstu Održive Europe
- Poliklinika Bagatin i unapređenje percepcije kvalitete medicinskog turizma RH na stranim tržištim
a

Slika nije dostupna "Želimo li razvijati vlastitu kreativnost, moramo trenirati mozak. Digitalni inkubator upravo je zato tu za sve mlade u Hrvatskoj"

Tijekom rada, svi sudionici će imati podršku u razvoju vlastitih inovacijskih projekata pa će tako učenicima pomoći strukturirani zadaci, predavanja te feedback mentora iz Instituta za inovacije, a studenti će uz to imati priliku i konzultirati se sa stručnjacima iz kompanija putem feedback sastanaka.

Izvanredni timovi će svoja rješenja predstaviti na završnoj ceremoniji koja će se održati u lipnju, a na kojoj će oni najbolji osvojiti vrijedne nagrade s ukupnim fondom koji prelazi 200.000 kuna. U kontekstu učeničkog inkubatora, nagrađena će biti tri najuspješnija tima u kategoriji osnovnih i srednjih škola te će se dodijeliti nagrada „Škola za inovacije“ za najinovativniju osnovnu i srednju školu u Hrvatskoj te priznanje „Mentor inovator“ za učitelje koji znatno doprinose razvoju kreativnosti svojih učenika.

Među studentima će biti nagrađena tri najbolja tima u svakoj industriji, a sveukupnom pobjedniku će se uručiti generalna nagrada od 20.000 kuna pod pokroviteljstvom Hrvatskog Telekoma.

Ne sumnjam kako ćemo ove godine svjedočiti brojnim projektima u kojima će mladi iskazati svoj puni potencijal i kreativnost. Sama brojka od preko 4500 mladih željnih znanja i novih vještina govori sama za sebe, a mi iz Hrvatskog Telekoma smo tu da im pružimo podršku u ostvarenju njihovih ambicija, istaknula je Anamarija Minarski, direktorica Odjela za razvoj, zapošljavanje, upravljanje učinkom i iskustvom zaposlenika u Hrvatskom Telekomu.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti