zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Dovoljan je jedan dodir i 30 sekundi: Hrvatsko rješenje mijenja način na koji će korisnici ostavljati recenzije na internetu

Kako korisnicima olakšati i pojednostaviti ostavljanje recenzija bez kojih danas gotovo nijedna tvrtka u uslužnoj djelatnosti ne funkcionira? Dvojica hrvatskih poduzetnika smislila su jednostavno rješenje koje već osvaja svijet.

Martina Čizmić | 16.06.2021. / 10:22 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Sigurno ste se, ne jednom, našli u situaciji da se željeli ostaviti komentar ili ocjenu neke usluge ili mjesta. No to ponekad može biti kompliciran podvig.

tri vijesti o kojima se priča Simulacija svih zvijezda u Mliječnoj stazi 100 miljardi svijetlih točkica Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde Vučica izvlači klopku za rakove na obalu Kakvo iznenađenje VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere" Netflix Problemi za ovaj servis Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix

Od toga da treba pronaći internetsku stranicu na kojoj možete ostaviti recenziju, odobravanja recenzije, komentara koji nisu uvijek najugodniji. A da ne govorimo o cijeloj poplavi lažnih recenzija koje su već postale pravi problem.

Koliko su recenzije bitne, pokazuju podaci prema kojima bi čak 86 posto potrošača platilo više za usluge tvrtke s većim brojem recenzija i visokim ocjenama, dok se 74 posto potrošača oslanja na komentare na društvenim mrežama kada je riječ o utjecaju na odluku o kupnji, a uz sve to 90 posto potrošača ne bi koristilo usluge tvrtke koja ima ocjenu nižu od 3,3.

No jedna hrvatska tvrtka pronašla je način da posjetiteljima i korisnicima olakša ostavljanje recenzija (bile one pozitivne ili negativne), a istovremeno tvrtkama i ugostiteljima pomogne u povećanju online reputacije.

Radi se o Review Booster Pro, rješenju koje je u potpunosti osmišljeno i razvijeno u Hrvatskoj – od ideje do proizvodnje i softverskog rješenja, a koje za manje od 30 sekundi, s pomoću RBP kartice i pametnog telefona, omogućava ostavljanje recenzija ili ispunjavanje ankete u nekoliko klikova. Sve se recenzije nalaze na jednom mjestu, a moguće ih je i dodatno dubinski analizirati, kao i pratiti sve aktivnosti. 

Iza cijele ideje nalaze se dva hrvatska poduzetnika koja imaju dugo iskustvo u različitim područjima prodaje, usluga i IT-a - Saša Ivančić i Ivan Ivušić.

Zašto su se odlučili na stvaranje takvog digitalnog rješenja i kako su uopće došli na takvu ideju, porazgovarali smo s jednim od suosnivača Review Booster Proa Sašom Ivančićem. 

Kako je uopće došlo do ideje za Review Booster Pro?

Tijekom dugogodišnjeg iskustva rada s klijentima u području digitalnog marketinga susretali smo se s raznim rješenjima koja podižu digitalnu reputaciju, ali željeli smo stvoriti proizvod koji je znatno učinkovitiji i kvalitetniji. Recenzije su uvijek bile važne, međutim u današnjem digitaliziranju poslovanja njihova važnost rapidno raste. Više od 80 % ljudi danas vjeruje online recenzijama jednako kao osobnoj preporuci i sve je važnije imati dobar imidž tvrtke na digitalnim platformama. Problem je uvijek bio u načinu prikupljanja recenzija. Generalno su se recenzije događale kod izrazito zadovoljnih i izrazito nezadovoljnih korisnika usluga. Ideja je bila napraviti iskorak i ponuditi na tržištu rješenje koje olakšava povratnu informaciju korisnika, imajući u vidu sve aspekte današnjeg doba - brzinu, jednostavnost i korištenje postojećih resursa kao što je mobilni uređaj samih korisnika.

Koju tehnologiju koristite? Zašto baš tu tehnologiju?

Koristimo NFC tehnologiju koja je već standard u današnjem poslovanju, od načina plaćanja do drugih funkcionalnih aktivnosti. Uz navedeno, NFC zbog svoje jednostavnosti izaziva „wow“ efekt kod samih korisnika, što je dodatna prednost, a primjena je jednostavna i dostupna svakom korisniku preko njegova mobilnog uređaja. Svaki RBP uređaj opremljen je i s QR kodom kao fallback rješenjem. Kako su zbog COVIDA beskontaktna rješenja došla u fokus RBP je idealno rješenje u tim okvirima.

Koliko je trajao razvoj same platforme?

Prva faza razvoja RBP sustava je trajala više mjeseci i funkcionalnost je postigla početkom lipnja 2020. Od tada kontinuirano dorađujemo sustav s ciljem što jednostavnijeg korištenja te novih funkcionalnosti za krajnje korisnike. Želim istaknuti kako RBP sustav u ovakvom obliku zadovoljava operativno korištenje na svjetskom tržištu i već danas imamo konkurentan, inovativan i jedinstven proizvod koji se primjenjuje u brojnim zemljama.

U ovom trenutku RBP je zastupljen na 11 svjetskih tržišta - od Hrvatske do Japana. Možete li nam otkriti tko su neki od vaših klijenata i kakve su povratne informacije od njih?

Primjena RBP-a moguća je u brojnim granama gospodarstva, što smo prepoznali već pri samom pokretanju našeg rješenja, a potvrda toga je i činjenica iz kojih sve industrija dolaze trenutačni korisnici. Razne mogućnosti koje RBP može ponuditi, od recenzija do anketa, imaju znatan utjecaj na rast reputacije, ali i podizanje kvalitete usluga prema krajnjim korisnicima te povećanje prodaje, a to su pokazali i rezultati postojećih klijenata. Od klijenata koji danas koriste RBP mogu istaknuti Valamar, Rixos hotele u Hrvatskoj i Švicarskoj, Pytloun hotele u Češkoj, Domino's Pizza u Nizozemskoj, DHL – Austrija, MWM / Caterpillar u Španjolskoj.

Glavna je ideja platforme osigurati mogućnost recenziranja i ispunjavanja anketa. Kako potaknuti korisnike da to učine? Postoji li neka tajna?

Tajna je u brzoj, efektnoj i jednostavnoj primjeni RBP-a. Ovim rješenjem korisnici usluga naših klijenata u nekoliko klikova na licu mjesta na svojim mobilnim uređajima mogu ispuniti anketu ili ostaviti recenziju. Ako ste zadovoljni uslugom, ostaviti ćete napojnicu, ali i recenziju, pogotovo ako vas netko zamoli i ne gubite mnogo vremena. RBP na najjednostavniji mogući način spaja osobnu i digitalnu interakciju. Konverzije uz RBP su 500 % bolje u odnosu na prvo iduće najbolje rješenje koje smo koristili. Tu je i stvar interakcije pružatelja usluge sa klijentom koja je ključna i doprinosi većem angažmanu.

Rješenje je usmjereno na područje turizma i uslužnih djelatnosti. Razmišljate li i o širenju ponude na druge djelatnosti?

Iz dana u dan pokazuje se kako RBP i koristi njegove primjene prepoznaje sve više klijenata iz raznih sektora kojima su zadovoljstvo korisnika i vlastita reputacija izrazito važni u poslovanju. Generalno gledajući, RBP je već danas rješenje koje može koristiti svim pružateljima usluga. Primjena RBP-a moguća je u području recenzija za platforme koje su najaktivnije u području ugostiteljstva ili turizma – poput Tripadvisora, Googlea, Yelpa, Facebooka, ali koje su važne i u medicinskoj, dentalnoj ili beauty industriji, financijskom sektoru i logistici. Navedeno su već prepoznali i naši klijenti, među kojima ima onih koji dolaze upravo iz tih industrija. Uz to, u ponudi imamo RBP Survey koje kao rješenje koriste velike kompanije za ispitivanje zadovoljstva korisnika. Vjerujem da način na koji radimo i razvijamo RBP stvara temelje za promjenu pristupa dosadašnjeg načina rada, kao i modela komunikacije s krajnjim korisnicima. Vjerujemo kako će upravo zbog toga RBP biti „gamechanger“ u svjetskim razmjerima.

Kakvi su vam planovi za dalje? Daljnji razvoj platforme? Stvaranje nečeg novog?

Nastavljamo razvijati RBP sustav, pratiti potrebe tržišta i klijenata te na temelju toga unaprjeđivati funkcionalnost i vrste usluga koje nudimo. U narednih nekoliko godina želimo pozicionirati RBP kao lidera u svjetskim razmjerima. U samo godinu dana uspjeli smo plasirati RBP na strana tržišta i zemlje diljem Europe, a već otvaramo i tržišta diljem svijeta, što nam je snažan vjetar u leđa za ostvarivanje željenih planova.

Otkako je svijet zahvatila pandemija koronavirusa, naglasak je stavljen na sve digitalno i beskontaktno. Hoće li se, prema vašem mišljenju, takav trend nastaviti i u budućnosti?

Vjerujem da je pandemija samo ubrzala ono što je neizbježno, a to je digitalizacija poslovanja i procesa. Posljedica digitalizacije dovest će do mnoštva informacija na različitim platformama i tražilicama, što će na neki način dovesti do preopterećenja informacija. Ako gledamo naš segment recenzija, strukturirano i kvalitativno upravljanje informacijama omogućit će stvaranje prave slike na tržištu, a za to su potrebni korisnici koji će s našim rješenjem brzo i jednostavno povratno prenositi svoju iskrenu emociju i mišljenje, zaključuje u razgovoru za Zimo Ivančić.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Više od 300 europskih stručnjaka raspravljalo o kibernetičkoj sigurnosti u Europi
„Empowering the Human Element“
Više od 300 europskih stručnjaka raspravljalo o kibernetičkoj sigurnosti u Europi
Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"
Nova primjena
Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"
Hrvatska među vodećim EU zemljama u prekograničnoj digitalnoj razmjeni podataka
Europe Goes Once – Only
Hrvatska među vodećim EU zemljama u prekograničnoj digitalnoj razmjeni podataka
Sve što trebate znati o snažnoj godini rasta za FinTech: Ova tri genijalna stručnjaka morate poslušati
Money Motion 2026.
Sve što trebate znati o snažnoj godini rasta za FinTech: Ova tri genijalna stručnjaka morate poslušati
Recepte za božićni ručak tražite na internetu? Na jednu stvar treba dobro paziti
Sve veći problem
Recepte za božićni ručak tražite na internetu? Na jednu stvar treba dobro paziti
SAD ima posebnu misiju u Tajvanu: Traži poduku za Američke radnike u tehnološkim sektorima
Stručno osposobljavanje
SAD ima posebnu misiju u Tajvanu: Traži poduku za Američke radnike u tehnološkim sektorima
Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix
Problemi za ovaj servis
Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix
Više od milijun korisnika prešlo na ovaj operativni sustav odmah nakon gašenja podrške za Windows 10
Počeo egzodus?
Više od milijun korisnika prešlo na ovaj operativni sustav odmah nakon gašenja podrške za Windows 10
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
100 miljardi svijetlih točkica
Japanski znanstvenici uspjeli ostvariti nešto dosad neizvedivo: Napravljena simulacija naše čitave galaksije - do zadnje zvijezde
Ako razmišljate o kupovini novog telefona sljedeće godine, ovo su odlične vijesti
Nove glasine
Ako razmišljate o kupovini novog telefona sljedeće godine, ovo su odlične vijesti
Hrvatski i slovenski znanstvenici razvili novu metodu kako "osloboditi" i prebrojati metalne nanočestice iz otpadnog mulja
Ključno za cijeli ekosustav
Hrvatski i slovenski znanstvenici razvili novu metodu kako "osloboditi" i prebrojati metalne nanočestice iz otpadnog mulja

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Ana Radović dvaput je zvala Hitnu iz razbijenog auta, vozač je imao pun dosje prekršaja. Shrvani otac: "Samo želim znati tko je on"
TRAGEDIJA U SRBIJI
Ana Radović dvaput je zvala hitnu iz razbijenog auta, vozač je imao pun dosje prekršaja. Shrvani otac: "Samo želim znati tko je on"
Planule gume u skladištu u Sesvetama
DRAMA U SESVETAMA
FOTO Gorjelo skladište, na terenu vatrogasci i hitna: Ima ozlijeđenih
Otkriveno tko je bio u automobilu s nestalom Anom iz Srbije
PROMETNA NESREĆA
Otkriveno tko je bio u automobilu s nestalom Anom: Prije smrti zvala je dva broja
show
Tko je zet Mileta Kitića?
godinama su skupa
Tko je zet Mileta Kitića? Ne voli privlačiti pažnju javnosti, a njegovoj mezimici je velika podrška
Snimka Calvina Kleina i partnera Kevina Bakera izazvala lavinu reakcija na društvenim mrežama
''nije mu ni pomogao...''
Tužna snimka Calvina Kleina i 46 godina mlađeg partnera izazvala lavinu reakcija na internetu
Nenad Tatarinov privukao pažnju najnovijom fotografijom na Instagramu
''Čestitke''
Nova fotka bivšeg supruga Maje Šuput otkrila promjenu u njegovu životu
zdravlje
5 razloga zašto vam je teško penjati se stepenicama
Fizioterapeut objašnjava
5 razloga zašto vam je teško penjati se stepenicama
6 namirnica koje nikad ne biste smjeli čuvati u plastici
Upozorava stručnjakinja
6 namirnica koje nikad ne biste smjeli čuvati u plastici
Ovo je tihi znak raka gušterače koji mnogi propuštaju – prepoznajte ga na vrijeme!
Alarmantni rezultati nove studije
Ovo je tihi znak raka gušterače koji mnogi propuštaju – prepoznajte ga na vrijeme!
zabava
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
Urnebesno
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
"Bruka i sramota": Pokazala stepenice od 1600 eura, cijela regija je traži ime majstora
Kako je to moguće?
"Bruka i sramota": Pokazala stepenice od 1600 eura, cijela regija je traži ime majstora
Majstorski postavljena školjka nasmijala regiju, svi se pitaju kako je to moguće
Jao…
Majstorski postavljena školjka nasmijala regiju, svi se pitaju kako je to moguće
tech
Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix
Problemi za ovaj servis
Stigla je serija koja se čekala godinama i odmah je srušila Netflix
Više od milijun korisnika prešlo na ovaj operativni sustav odmah nakon gašenja podrške za Windows 10
Počeo egzodus?
Više od milijun korisnika prešlo na ovaj operativni sustav odmah nakon gašenja podrške za Windows 10
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
sport
On pa Toni Fruk: Senzacionalni klinac odbio je Dinamo i sad je pred transferom života
Najkorisniji igrač lige
On pa Toni Fruk: Senzacionalni klinac odbio je Dinamo i sad je pred transferom života
Nakon Đokovića još jedna legenda digla ruke od Srbije: ''Najbolji odlaze jer...''
I ON ODLAZI
Nakon Đokovića još jedna legenda digla ruke od Srbije: ''Najbolji odlaze jer...''
Video se pojavio na internetu: Lautaro bezobrazno nasrnuo na Modrića, pogledajte Lukinu reakciju
argentinac se pogubio
Video se pojavio na internetu: Lautaro bezobrazno nasrnuo na Modrića, pogledajte Lukinu reakciju
tv
Kumovi: Došlo je jutro i mora joj platiti
KUMOVI
Kumovi: Došlo je jutro i mora joj platiti
U dobru i zlu: Svi su je upozoravali, a sad se i sama opekla
U DOBRU I ZLU
Svi su je upozoravali, a sad se i sama opekla
MasterChef: Barbara je za nijansu bila bolji HOP od Renate i osvojila platinu!
ČESTITAMO!
Barbara je za nijansu bila bolji HOP od Renate i osvojila platinu!
putovanja
Na 3 sata od Zagreba: Savršeni grad iz kojeg nije "tako lako" izići
Utopija
Na sat i pol od Hrvatske: Savršeni grad iz kojeg nije tako lako izići
Novi kviz općeg znanja: Jedan koji ćete raspetljati kao od šale
15 pitanja
Novi kviz općeg znanja: Jedan koji ćete raspetljati kao od šale
Svinjski file u umaku od piva i luka: Rakošno jelo gotovo za samo 45 minuta recept
Umak iz raja
Svinjski file u umaku od piva i luka: Raskošno jelo gotovo za samo 45 minuta
novac
Tvrtka žene kontroverznog ugostitelja dobila održavanje LNG broda vrijedno 4,72 milijuna eura
Milijuni tvrtki s jednim zaposlenim
Tvrtka žene kontroverznog ugostitelja dobila održavanje LNG broda vrijedno 4,72 milijuna eura
Šef šibenskog Iskra brodogradilišta vjeruje da mogu preuzeti 3. maj i učiniti ga profitabilnim. Otkriva kako
Koja je tajna uspjeha?
Šef šibenskog Iskra brodogradilišta vjeruje da mogu preuzeti 3. maj i učiniti ga profitabilnim. Otkriva kako
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
lifestyle
Viktroija Rađa u Mary Jane cipelama na koncertu Amire Medunjanin 2025.
Izdanje za koncert
Ovo su najudobnije cipele s visokom potpeticom, ima ih i Viktorija Rađa, a nosi ih uz traperice i sako
Popis recepata za kolače od dizanog tijesta
Mekani, slasni i podatni
Za vas smo pripremile popis recepata za kolače od dizanog tijesta, imamo ih 15, a tu je i bonus
Greška koju radimo čim kupimo ovaj cvijet, lako se može izbjeći
nježno i pažljivo
Greška koju radimo čim kupimo ovaj cvijet, lako se može izbjeći
sve
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
Urnebesno
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
On pa Toni Fruk: Senzacionalni klinac odbio je Dinamo i sad je pred transferom života
Najkorisniji igrač lige
On pa Toni Fruk: Senzacionalni klinac odbio je Dinamo i sad je pred transferom života
Viktroija Rađa u Mary Jane cipelama na koncertu Amire Medunjanin 2025.
Izdanje za koncert
Ovo su najudobnije cipele s visokom potpeticom, ima ih i Viktorija Rađa, a nosi ih uz traperice i sako
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Ivan Šabić
„Empowering the Human Element“

Više od 300 europskih stručnjaka raspravljalo o kibernetičkoj sigurnosti u Europi

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Ruski Geran-2 dron
Nova primjena

Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Damir Habijan
Europe Goes Once – Only

Hrvatska među vodećim EU zemljama u prekograničnoj digitalnoj razmjeni podataka

piše Hina
Tehnologija
Puni stol, ilustracija
Sve veći problem

Recepte za božićni ručak tražite na internetu? Na jednu stvar treba dobro paziti

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Superračunalo
Brazil trenutno vodi, no...

Meksiko gradi najmoćnije superračunalo u Latinskoj Americi i nazvat će ga po asteškoj božici zemlje

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Otkaz, ilustracija
Tek smo na početku

AI već sada Amerikancima može uzeti skoro 12 posto poslova

piše Hrvoje Jurman
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima