zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Tehnologija

Dovoljan je jedan dodir i 30 sekundi: Hrvatsko rješenje mijenja način na koji će korisnici ostavljati recenzije na internetu

Kako korisnicima olakšati i pojednostaviti ostavljanje recenzija bez kojih danas gotovo nijedna tvrtka u uslužnoj djelatnosti ne funkcionira? Dvojica hrvatskih poduzetnika smislila su jednostavno rješenje koje već osvaja svijet.

Martina Čizmić | 16.06.2021. / 10:22 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Sigurno ste se, ne jednom, našli u situaciji da se željeli ostaviti komentar ili ocjenu neke usluge ili mjesta. No to ponekad može biti kompliciran podvig.

tri vijesti o kojima se priča Vojni dronovi, ilustracija Naglasak na djelotvornosti Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja Haker, ilustracija Najopasnija vrsta propusta Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar Ilustracija robotskih autonomih vojnika AI će odlučivati o životima? Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu

Od toga da treba pronaći internetsku stranicu na kojoj možete ostaviti recenziju, odobravanja recenzije, komentara koji nisu uvijek najugodniji. A da ne govorimo o cijeloj poplavi lažnih recenzija koje su već postale pravi problem.

Koliko su recenzije bitne, pokazuju podaci prema kojima bi čak 86 posto potrošača platilo više za usluge tvrtke s većim brojem recenzija i visokim ocjenama, dok se 74 posto potrošača oslanja na komentare na društvenim mrežama kada je riječ o utjecaju na odluku o kupnji, a uz sve to 90 posto potrošača ne bi koristilo usluge tvrtke koja ima ocjenu nižu od 3,3.

No jedna hrvatska tvrtka pronašla je način da posjetiteljima i korisnicima olakša ostavljanje recenzija (bile one pozitivne ili negativne), a istovremeno tvrtkama i ugostiteljima pomogne u povećanju online reputacije.

Radi se o Review Booster Pro, rješenju koje je u potpunosti osmišljeno i razvijeno u Hrvatskoj – od ideje do proizvodnje i softverskog rješenja, a koje za manje od 30 sekundi, s pomoću RBP kartice i pametnog telefona, omogućava ostavljanje recenzija ili ispunjavanje ankete u nekoliko klikova. Sve se recenzije nalaze na jednom mjestu, a moguće ih je i dodatno dubinski analizirati, kao i pratiti sve aktivnosti. 

Iza cijele ideje nalaze se dva hrvatska poduzetnika koja imaju dugo iskustvo u različitim područjima prodaje, usluga i IT-a - Saša Ivančić i Ivan Ivušić.

Zašto su se odlučili na stvaranje takvog digitalnog rješenja i kako su uopće došli na takvu ideju, porazgovarali smo s jednim od suosnivača Review Booster Proa Sašom Ivančićem. 

Kako je uopće došlo do ideje za Review Booster Pro?

Tijekom dugogodišnjeg iskustva rada s klijentima u području digitalnog marketinga susretali smo se s raznim rješenjima koja podižu digitalnu reputaciju, ali željeli smo stvoriti proizvod koji je znatno učinkovitiji i kvalitetniji. Recenzije su uvijek bile važne, međutim u današnjem digitaliziranju poslovanja njihova važnost rapidno raste. Više od 80 % ljudi danas vjeruje online recenzijama jednako kao osobnoj preporuci i sve je važnije imati dobar imidž tvrtke na digitalnim platformama. Problem je uvijek bio u načinu prikupljanja recenzija. Generalno su se recenzije događale kod izrazito zadovoljnih i izrazito nezadovoljnih korisnika usluga. Ideja je bila napraviti iskorak i ponuditi na tržištu rješenje koje olakšava povratnu informaciju korisnika, imajući u vidu sve aspekte današnjeg doba - brzinu, jednostavnost i korištenje postojećih resursa kao što je mobilni uređaj samih korisnika.

Koju tehnologiju koristite? Zašto baš tu tehnologiju?

Koristimo NFC tehnologiju koja je već standard u današnjem poslovanju, od načina plaćanja do drugih funkcionalnih aktivnosti. Uz navedeno, NFC zbog svoje jednostavnosti izaziva „wow“ efekt kod samih korisnika, što je dodatna prednost, a primjena je jednostavna i dostupna svakom korisniku preko njegova mobilnog uređaja. Svaki RBP uređaj opremljen je i s QR kodom kao fallback rješenjem. Kako su zbog COVIDA beskontaktna rješenja došla u fokus RBP je idealno rješenje u tim okvirima.

Koliko je trajao razvoj same platforme?

Prva faza razvoja RBP sustava je trajala više mjeseci i funkcionalnost je postigla početkom lipnja 2020. Od tada kontinuirano dorađujemo sustav s ciljem što jednostavnijeg korištenja te novih funkcionalnosti za krajnje korisnike. Želim istaknuti kako RBP sustav u ovakvom obliku zadovoljava operativno korištenje na svjetskom tržištu i već danas imamo konkurentan, inovativan i jedinstven proizvod koji se primjenjuje u brojnim zemljama.

U ovom trenutku RBP je zastupljen na 11 svjetskih tržišta - od Hrvatske do Japana. Možete li nam otkriti tko su neki od vaših klijenata i kakve su povratne informacije od njih?

Primjena RBP-a moguća je u brojnim granama gospodarstva, što smo prepoznali već pri samom pokretanju našeg rješenja, a potvrda toga je i činjenica iz kojih sve industrija dolaze trenutačni korisnici. Razne mogućnosti koje RBP može ponuditi, od recenzija do anketa, imaju znatan utjecaj na rast reputacije, ali i podizanje kvalitete usluga prema krajnjim korisnicima te povećanje prodaje, a to su pokazali i rezultati postojećih klijenata. Od klijenata koji danas koriste RBP mogu istaknuti Valamar, Rixos hotele u Hrvatskoj i Švicarskoj, Pytloun hotele u Češkoj, Domino's Pizza u Nizozemskoj, DHL – Austrija, MWM / Caterpillar u Španjolskoj.

Glavna je ideja platforme osigurati mogućnost recenziranja i ispunjavanja anketa. Kako potaknuti korisnike da to učine? Postoji li neka tajna?

Tajna je u brzoj, efektnoj i jednostavnoj primjeni RBP-a. Ovim rješenjem korisnici usluga naših klijenata u nekoliko klikova na licu mjesta na svojim mobilnim uređajima mogu ispuniti anketu ili ostaviti recenziju. Ako ste zadovoljni uslugom, ostaviti ćete napojnicu, ali i recenziju, pogotovo ako vas netko zamoli i ne gubite mnogo vremena. RBP na najjednostavniji mogući način spaja osobnu i digitalnu interakciju. Konverzije uz RBP su 500 % bolje u odnosu na prvo iduće najbolje rješenje koje smo koristili. Tu je i stvar interakcije pružatelja usluge sa klijentom koja je ključna i doprinosi većem angažmanu.

Rješenje je usmjereno na područje turizma i uslužnih djelatnosti. Razmišljate li i o širenju ponude na druge djelatnosti?

Iz dana u dan pokazuje se kako RBP i koristi njegove primjene prepoznaje sve više klijenata iz raznih sektora kojima su zadovoljstvo korisnika i vlastita reputacija izrazito važni u poslovanju. Generalno gledajući, RBP je već danas rješenje koje može koristiti svim pružateljima usluga. Primjena RBP-a moguća je u području recenzija za platforme koje su najaktivnije u području ugostiteljstva ili turizma – poput Tripadvisora, Googlea, Yelpa, Facebooka, ali koje su važne i u medicinskoj, dentalnoj ili beauty industriji, financijskom sektoru i logistici. Navedeno su već prepoznali i naši klijenti, među kojima ima onih koji dolaze upravo iz tih industrija. Uz to, u ponudi imamo RBP Survey koje kao rješenje koriste velike kompanije za ispitivanje zadovoljstva korisnika. Vjerujem da način na koji radimo i razvijamo RBP stvara temelje za promjenu pristupa dosadašnjeg načina rada, kao i modela komunikacije s krajnjim korisnicima. Vjerujemo kako će upravo zbog toga RBP biti „gamechanger“ u svjetskim razmjerima.

Kakvi su vam planovi za dalje? Daljnji razvoj platforme? Stvaranje nečeg novog?

Nastavljamo razvijati RBP sustav, pratiti potrebe tržišta i klijenata te na temelju toga unaprjeđivati funkcionalnost i vrste usluga koje nudimo. U narednih nekoliko godina želimo pozicionirati RBP kao lidera u svjetskim razmjerima. U samo godinu dana uspjeli smo plasirati RBP na strana tržišta i zemlje diljem Europe, a već otvaramo i tržišta diljem svijeta, što nam je snažan vjetar u leđa za ostvarivanje željenih planova.

Otkako je svijet zahvatila pandemija koronavirusa, naglasak je stavljen na sve digitalno i beskontaktno. Hoće li se, prema vašem mišljenju, takav trend nastaviti i u budućnosti?

Vjerujem da je pandemija samo ubrzala ono što je neizbježno, a to je digitalizacija poslovanja i procesa. Posljedica digitalizacije dovest će do mnoštva informacija na različitim platformama i tražilicama, što će na neki način dovesti do preopterećenja informacija. Ako gledamo naš segment recenzija, strukturirano i kvalitativno upravljanje informacijama omogućit će stvaranje prave slike na tržištu, a za to su potrebni korisnici koji će s našim rješenjem brzo i jednostavno povratno prenositi svoju iskrenu emociju i mišljenje, zaključuje u razgovoru za Zimo Ivančić.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
“Izgubio sam osjećaj što je zapravo novac”: Nova ovisnost zadaje glavobolje tinejdžerima i njihovim roditeljima
Upozorenje
“Izgubio sam osjećaj što je zapravo novac”: Nova ovisnost zadaje glavobolje tinejdžerima i njihovim roditeljima
I HAMAG-BICRO dobio svog AI savjetnika: Zna sve o financijskim programima Agencije
Brzo do informacija
I HAMAG-BICRO dobio svog AI savjetnika: Zna sve o financijskim programima Agencije
Bila je domina, no sad je velika tech poduzetnica: Ova žena odlučila je doista stati na kraj osvetničkoj pornografiji
Primoralo ju osobno iskustvo
Procurile eksplicitne fotografije bivše domine, njezin potez nakon toga danas pomaže mnogima
“I tako počinje”: Tesla napravila veliki korak sa svojim robotaksi servisom
U Austinu
“I tako počinje”: Tesla napravila veliki korak sa svojim robotaksi servisom
Ova verzija ChatGPT-a sve je bliže, no OpenAI prije toga mora biti siguran u jednu stvar
Je li mu to falilo?
Ova verzija ChatGPT-a sve je bliže, no OpenAI prije toga mora biti siguran u jednu stvar
Prijeti mu 90 godina zatvora: Redatelj Netflixu uzeo milijune za seriju pa kupio Ferrari, 5 Bentleya, sat, kriptovalute…
Kakav lik
Prijeti mu 90 godina zatvora: Redatelj Netflixu uzeo milijune za seriju pa kupio Ferrari, 5 Bentleya, sat, kriptovalute…
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici odmah trebaju nadograditi softver
Najopasnija vrsta propusta
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
AI će odlučivati o životima?
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
AI izazvala paniku u školi, pozvana i policija: Razlog je razbjesnio roditelje
Je li moguće?
AI izazvala paniku u školi, pozvana i policija: Razlog je razbjesnio roditelje
iPhone pokreće novi trend na mobilnom tržištu? Sljedeće godine stiže veliki novitet na Appleove telefone
Hoće li ih drugi slijediti?
iPhone pokreće novi trend na mobilnom tržištu? Sljedeće godine stiže veliki novitet na Appleove telefone

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Strava u Međimurju: Žena zvala policiju jer ju brat zlostavlja, umro je tijekom njihove intervencije
napao i službenike
Strava u Međimurju: Žena zvala policiju jer ju brat zlostavlja, umro tijekom intervencije
POZIV Obitelj iz Podravine jedva spaja kraj s krajem, oni trebaju našu pomoć: "Iako su djeca, razumiju to. To mi najteže pada..."
Poziv Domagoja Mikića
Obitelj iz Podravine jedva spaja kraj s krajem, oni trebaju našu pomoć: "Iako su djeca, razumiju to. To mi najteže pada..."
Celine je nestala u šumi prije tri godine: Prijatelji pokrenuli vlastitu potragu
Tračak nade
Celine je nestala prije tri godine: Prijatelji sada pokrenuli vlastitu potragu i došli do šokantnog otkrića
show
Nicolas Ypil u polufinalu showa Supertalent
suza suzu stiže
Pet godina živi daleko od svoje obitelji, ekipa Supertalenta priredila mu je iznenađenje koje nikad neće zaboraviti!
Marijan Kustić i Nika Perenčević potvrdili vezu?
bili u društvu Dalića
Više ne skrivaju vezu? Predsjednik HNS-a i jedna od najbogatijih Hrvatica snimljeni zajedno na koncertu!
Pronađeni mrtvi slavni holivudski redatelj i njegova supruga: Sumnja se na ubojstvo
Istraga u tijeku
Pronađeni mrtvi slavni holivudski redatelj i njegova supruga: Sumnja se na ubojstvo
zdravlje
Naknada za tjelesno oštećenje zbog bolesti: Tko ima pravo na nju?
Sve što trebate znati
Naknada za tjelesno oštećenje zbog bolesti: Tko ima pravo na nju?
KOPB simptomi: 8 upozorenja koja nikako ne smijete zanemariti
Među 10 je najčešćih uzroka smrti
KOPB simptomi: 8 upozorenja koja nikako ne smijete zanemariti
Ovo je jedina kombinacija koja dokazano topi najopasniju masnoću u tijelu!
Visceralna mast
Ovo je jedina kombinacija koja dokazano topi najopasniju masnoću u tijelu!
zabava
Neobičan posjetitelj zgrozio kupce trgovine! Pogledajte tko se sakrio među peciva
Pronađite uljeza
Neobičan posjetitelj zgrozio kupce trgovine! Pogledajte tko se sakrio među peciva
Pogledao kroz prozor na zgradi, a ono što je vidio morao je podijeliti s drugima
Zanimljivo
Pogledao kroz prozor na zgradi, a ono što je vidio morao je podijeliti s drugima
Kakva šteta! Neoprez doveo do katastrofe zbog koje su mnogi proplakali
Jao...
Kakva šteta! Neoprez doveo do katastrofe zbog koje su mnogi proplakali
tech
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
AI će odlučivati o životima?
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici odmah trebaju nadograditi softver
Najopasnija vrsta propusta
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
sport
Joško Jeličić: "Uz dužno poštovanje Fruku, Jagušiću i nekadašnjem Livaji, Bennacer je druga kategorija..."
Naklonio se
Jeličić: "Uz dužno poštovanje Fruku, Jagušiću i nekadašnjem Livaji, on je druga kategorija..."
Drama uoči utakmice: Gorjeli automobili i skuteri, policajci ozlijeđeni, ispaljeni i suzavci
Ogromni neredi
FOTO Drama uoči utakmice: Gorjeli automobili, policajci ozlijeđeni, ispaljeno više suzavaca
Fruk ima novu destinaciju, Rijeka već spremila zamjenu: Stiže li zvijezda Vatrenih s Eura u Francuskoj?
BIT ĆE POSLA
Fruk ima novu destinaciju, Rijeka već spremila zamjenu: Stiže li zvijezda Vatrenih s Eura u Francuskoj?
tv
Supertalent: Polufinalni nastup u dvanaestoj sezoni Supertalenta - Nicolas Ypil
ČISTA EMOCIJA!
Svjedok mu je cijela Hrvatska da je Nicolas nova glazbena zvijezda!
Supertalent: Poznati svi finalisti 12. sezone Supertalenta!
ARENA ZAGREB IH ČEKA!
Poznati svi finalisti 12. sezone Supertalenta!
MasterChef: Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
KAKVA PRIČA!
Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
putovanja
Skriveni zimski raj na 2 i pol sata od Zagreba koji turisti još uvijek nisu otkrili
Za vikend-izlet
Skriveni zimski raj na manje od dva sata od granice koji turisti još uvijek nisu otkrili
Tjedni jelovnik brza jela od 15.12. do 21.12. 2025.
Tjedni jelovnik
Fino, brzo i bez puno kompliciranja: 7 jela za svaki dan ovoga tjedna idealnih za zimu
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
Neke su i protuzakonite
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
uspjeh iz susjedstva
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
stvaraju budućnost
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
lifestyle
Zagreb špica: Klasične crne čizme u street style izdanju
KOMBINACIJA ZA PETICU
Čizme ljepotice iz Zagreba možda nisu hit, ali ni jedan trend ne može im ništa
Sonja Jandroković u cipelama s leopardovim uzorkom
BAŠ SU EFEKTNE
Sonja Jandroković u cipelama koje najavljuju odvažan zimski trend
Recept za šubare ili ruske kape s kokosom i čokoladom
FINI I SOČNI
Recept za šubare: Kremasti blagdanski kolačići s kokosom i čokoladom
sve
Joško Jeličić: "Uz dužno poštovanje Fruku, Jagušiću i nekadašnjem Livaji, Bennacer je druga kategorija..."
Naklonio se
Jeličić: "Uz dužno poštovanje Fruku, Jagušiću i nekadašnjem Livaji, on je druga kategorija..."
Nicolas Ypil u polufinalu showa Supertalent
suza suzu stiže
Pet godina živi daleko od svoje obitelji, ekipa Supertalenta priredila mu je iznenađenje koje nikad neće zaboraviti!
Marijan Kustić i Nika Perenčević potvrdili vezu?
bili u društvu Dalića
Više ne skrivaju vezu? Predsjednik HNS-a i jedna od najbogatijih Hrvatica snimljeni zajedno na koncertu!
 

Nastavi čitati

Tehnologija
Zabrinuti tinejdžer, ilustracija
Upozorenje

“Izgubio sam osjećaj što je zapravo novac”: Nova ovisnost zadaje glavobolje tinejdžerima i njihovim roditeljima

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Razgovor s chatbotom na mobitelu, ilustracija
Brzo do informacija

I HAMAG-BICRO dobio svog AI savjetnika: Zna sve o financijskim programima Agencije

piše Martina Čizmić
Tehnologija
Teslina vozila parkirana ispred tvornice u Fremontu, ilustracija
U Austinu

“I tako počinje”: Tesla napravila veliki korak sa svojim robotaksi servisom

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
ChatGPT
Je li mu to falilo?

Ova verzija ChatGPT-a sve je bliže, no OpenAI prije toga mora biti siguran u jednu stvar

piše Branimir Vorša
Tehnologija
Rolls Royce, ilustracija
Kakav lik

Prijeti mu 90 godina zatvora: Redatelj Netflixu uzeo milijune za seriju pa kupio Ferrari, 5 Bentleya, sat, kriptovalute…

piše Hrvoje Jurman
Tehnologija
Tomislav Stipančić
Sveučilišni dan e-učenja

Centar za e-učenje Srca obilježio 18. godina rada impresivnim brojkama

piše Martina Čizmić
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima