Prvi put smo čuli o verziji Facebook društvene mreže namijenjenoj poslovnim korisnicima prije otprilike dvije godine. U 2015. godini kompanija je potvrdila da radi na novoj platformi i poručila da je njen naziv Facebook at Work. Nova platforma je u fazi zatvorene bete već 20 mjeseci, ali je sada službeno pokrenuta. Međutim, kompanija je preimenovala Facebook at Work u - Workplace.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

Workplace je sličan Facebooku kojeg svakodnevno koristi više od milijardu korisnika, jedino što su kod nove platforme odvojeni osobni i poslovni profili. Ovo korisnicima Facebooka omogućuje da dijele stvari s kolegama, budu dio grupe i rade puno drugih stvari bez bojazni da će osobni i poslovni profili biti pomiješani. Facebook je pokrenuo Workplace kao desktop i mobilnu aplikaciju zajedno sa vlastitim News Feedom.

Dodatne funkcije uključuju Live video, Reactions, Groups, Chat, video i pozivanje. Kako je Workplace namijenjen poslovnim korisnicima, Facebook će ga naplaćivati. Workplace će se naplaćivati 3 dolara mjesečno po korisniku za prvih 1000 korisnika i dva dolara mjesečno za korisnike od 1000 do 10 000, a dolar za svakog korisnika preko tog broja.

Novu društvenu mrežu možete pronaći na stranici www.workplace.fb.com.

Izvor: Ubergizmo