Prema novim izvještajima, društvena mreža Facebook uskoro će početi prikazivati vlastitu televizijsku seriju premium sadržaja.
Svoju prvu TV seriju Facebook će početi prikazivati sredinom lipnja ove godine. U početku će biti pokrenute dvije sezone različitih serija od kojih će svaka imati po 12 epizoda, a prema izvorima upoznatim s događanjima, Facebook je dao zeleno svjetlo za početak produkcije više televizijskih serija.
Facebook u ovom trenutku navodno sprema dvije serije, od kojih će jedna biti dužeg trajanja i visokobudžetna, slična konvencionalnim TV serijama kakve danas gledamo na televiziji, kao i niskobudžetna verzija serije čije bi epizode trajale od pet do deset minuta, a nove bi se na ovoj društvenoj mreži objavljivale svakodnevno.
Ako se kompanija odluči za originalni sadržaj, to će joj omogućiti da se učinovito bori protiv YouTubea, Netflixa i Amazon Video servisa.
Facebook visokokvalitetan videozapis vidi kao važnu značajku za zadržavanje dosadašnje dvije milijarde korisnika, posebno mlađe demografske skupine koja sve više prelazi na suparnički Snapchat.
Iz Facebooka još uvijek nisu komentirali ove navode, a hoće li nas zaista iznenaditi i multimedijalno se proširiti, saznat ćemo uskoro...
Izvor: Business Insider