Facebook ponovno mijenja algoritam News Feeda

Iz Facebooka ništa novo – ponovno mijenjaju algoritam News Feeda kako bi se korisnicima prikazivao sadržaj koji ih najviše zanima

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 22.04.2016. / 08:55 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Već smo navikli na konstantne promjene na Facebooku s kojima Zuckerberg želi korisnicima omogućiti nove načine interakcije na objave (poput nedavnog uvođenja tzv. 'proširenog lajka'), odnosno promjenama algoritma koji određuje koji će se sadržaj prikazivati u News Feedu žele korisnicima omogućiti prikazivanje samo onih objava koje će ih zanimati. Promjene koje su uveli ranije ove godine odnosile su se na prikazivanje objava koje će se pojavljivati u vrhu News Feeda te na objave za koje su pretpostavljali da će ih korisnici lajkati, dijeliti ili komentirati.

tri vijesti o kojima se priča 3I/ATLAS Ne slažu se svi s njim Upozorenje astrofizičara s Harvarda: Na međuzvjezdanom objektu dolaze izvanzemaljci? Udar munje, ilustracija Bolje spriječiti... Znate li kako zaštititi svoje električne uređaje tijekom grmljavinskog nevremena? Google Pixel 6a Zapaljeno najmanje 5 komada Koristite li ovaj telefon? Još jednom modelu je eksplodirala baterija

No, u ovoj su kompaniji shvatili kako postoje brojne objave, odnosno članci koje korisnici neće lajkati, dijeliti ili komentirati, ali koji će pročitati i koji su im jako zanimljive i za takve i slične objave korisnici bi htjeli da im se pojavljuju u News Feedu. Zbog toga su sada ponovno promijenili algoritam News Feeda koji će biti fokusiran na vrijeme koje korisnici provedu čitajući određenu objavu, odnosno članak koji im se prikazao na Facebooku te će pratiti vrijeme koje su korisnici proveli čitajući taj članak putem preglednika internetskih stranica ili putem opcije Instant Articles. Tako će, na temelju sadržaja kojeg korisnici najviše i najčešće čitaju, Facebookov algoritam prilagoditi sadržaj koji će se u budućnosti prikazivati na News Feedu i prikazivat će se većinom onaj sadržaj za kojeg postoji najveća vjerojatnost da će ga korisnici zaista pročitati.

Na ovaj način Zuckerberg i ekipa žele osigurati da korisnici provedu još više vremena na ovoj mreži čitajući što više članaka, a sve bi to trebalo rezultirati prikazivanjem većeg broja oglasa i još većom zaradom za ovu kompaniju. Druga promjena odnosi se na prikazivanje sadržaja s više različitih izvora jer, kako su to objasnili iz Fejsa, korisnici ne žele da im se prikazuje više članaka za redom iz istog izvora, odnosno s istih stranica tako da će Facebook i tu uvesti promjenu pa će se prikazivati informacije s više različitih izvora.  

Izvor: ZDNet

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti