zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Društvene mreže

Hrvati na Facebooku: Ulogirani su cijelo vrijeme i imaju stotine prijatelja

Hrvati su vjerni Facebooku - većina ih ima aktivan profil dulje od šest godina

Ana Marija Kostanić | 12.08.2017. / 07:40

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Hrvatska tvrtka Tvornica Istraživanja ispitala je kako se u Hrvatskoj koristi Facebook.

Tijekom srpnja provela je anketu među svojim korisnicima u kojoj je sudjelovalo 346 ispitanika. Iako uzork nije reprezentativan, ipak daje određeni uvid u navike korištenja Facebooka koji je Hrvatima za sada još nedvojbeno prvi izbor među društvenim mrežama. Nije stoga čudno da se broj aktivnih korisnika Facebooka u Hrvatskoj ove godine procjenjuje na oko 1,8 milijuna, što čini nešto manje od pola ukupne populacije Hrvatske.

Popularnost Facebooka je evidentna i u drugim brojkama. Iz Tvornice istraživanja su saznali da je 39 posto ispitanika cijelo vrijeme logirano u svoje račune, a tek se njih 11 posto tijekom dana ulogira jednom i rjeđe. Većina ispitanih korisnika je duže od 6 godina na Facebooku, ali to ne smanjuje njihov entuzijazam.

Korištenje Facebooka se pretvorilo u dnevnu rutinu za mnoge od njih, pa čak 46 posto ispitanika koristi Facebook od jednog do četiri sata dnevno, a skoro pola njih nije uspjelo u zadnjih mjesec dana niti jedan dan biti bez Facebooka.

Broj osoba koje prate njihove svakodnevne lajkove i postove na Facebooku prelazi stotine te u prosjeku ispitanici imaju oko 409 prijatelja. Ipak, ispitani korisnici potvrđuju da se mogu osloniti samo na mali dio tih „prijatelja" ako im zatreba pomoć, u prosjeku na njih 35.

Možda je razlog takvim brojkama i činjenica da se skoro svim ispitanicima sa zahtjevom za prijateljstvo često javljaju i nepoznati ljudi, pa stoga 65 posto ispitanika navodi da ne poznaje sve svoje prijatelje na Facebooku.

Osim postova prijatelja koji su im vrlo važni, koncentraciju korisnicima često odvlače reklame na Facebooku.

Gotovo 70 posto ispitanika navodi da Facebook ima previše reklama, a pola njih ih nastoji ignorirati. Nekima to ne uspijeva pa njih skoro 50 posto potvrđuje da su kupili nešto nakon što su vidjeli reklamu na Facebooku.

Više o rezultatima istraživanja pogledajte u video prilogu Tvornice istraživanja.

 

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

Vezane vijesti

Još vijesti

44.900,00 €

Audi A6 50 TDI-1VL-HR AUTO-QUATTRO-3xS LINE-FULL-ALU 20-NOVV-

SAZNAJ VIŠE

18.500,00 €

Smart EQ fortwo BRABUS automatik

SAZNAJ VIŠE

21.700,00 €

Kia XCeed 1.6CRDI DIZEL 100KW 1.6 CRDI MOD 2023 BESPL DOSTAVA CJ RH

SAZNAJ VIŠE

23.490,00 €

Mercedes-Benz B 180 d PROGRESSIVE 7G/Led/Pano/Kamera/Kuka/Alu 17

SAZNAJ VIŠE

Nastavi čitati

Društvene mreže
Priscilla Chan i Mark Zuckerberg
Distopijsko smeće

Je li ovo zaista smjer u kojem ide čovječanstvo?! Zuckerbergova vizija budućnosti je “žalosna i zastrašujuća”

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Prijevara, ilustracija
U tijeku nova prijevara

Ako dobijete ove poruke na WhatsApp, odmah ih pobrišite i prijavite

piše Branimir Vorša
Društvene mreže
TikTok
Od vodećeg europskog regulatora

Kolosalna kazna: TikTok kažnjen s više od pola milijarde eura

piše Hina
Društvene mreže
WhatsApp
Napokon

WhatsApp ima odlične vijesti za sve koji ovu platformu koriste putem računala

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Facebook
OG Fejs

Meta najavila još jednu novost s ciljem povratka originalnom Facebooku

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Gledanje videa, ilustracija
Impresivne brojke

Od "Me at the Zoo" do 20 milijardi: Ova je platforma promijenila naš odnos prema videu

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima