Nakon velikih kritika pod kojima se našao Facebook nakon istupa zviždačice koja ih je optužila da pokušavaju staviti profit ispred sigurnosti korisnika, pri čemu je naglasila da Instagram posebno negativno djeluje na tinejdžerice i njihovo mentalno zdravlje, Zuckerbergova kompanija sada pokušava popraviti situaciju. Iz Facebooka su pri tome kritizirali i vlastito istraživanje, za koje kažu da je uzorak bio premali te naglašavaju kako društvene mreže za mlade donose puno više prednosti i pozitivnih, nego negativnih strana.
Ipak, pod pritiskom javnosti, Facebook je odlučio napraviti određene promjene koje bi se trebale odraziti na pozitivniji utjecaj Instagrama na mlade, pogotovo na tinejdžerice. Nick Clegg iz Facebooka tako je najavio opciju koja bi trebala donijeti “značajnu razliku” u korištenju njihove mreže i potaknuti korisnike da se malo odmore od korištenja Instagrama. Osim poticanja na odmor, promjene na kojima rade trebale bi se odnositi i na prikaz sadržaja.
Naime, kada Facebookov sustav prepozna da mladi konstantno gledaju isti sadržaj, a taj sadržaj ne djeluje baš najbolje na njihovo blagostanje, potaknut će ih na pregledavanje drukčijeg sadržaja. No čini se da će odluka o prikazu sadržaja i dalje ostati na samim korisnicima, tako da bi oni mogli zanemariti prijedlog Instagrama i nastaviti pregledavati sadržaj kao i do sada jer ih takav sadržaj očito zanima. Ista je stvar i s opcijom s kojom će korisnike podsjetiti da bi bilo dobro da se malo odmore od korištenja jer bi oni taj podsjetnik mogli ignorirati.
Od ostalih opcija koje razvijaju, a koje bi trebale pomoći mladima, Clegg je ponovno podsjetio da će pauzirati planove za Instagram za djecu te da će roditeljima dati više kontrole nad nadzorom tinejdžera, odnosno nadzorom sadržaja koji oni pregledavaju i objavljuju.
Ono što još nije poznato, jest kada možemo očekivati spomenute opcije. One se još ne testiraju, no s testovima bi trebali početi uskoro te bi tek nakon određenog razdoblja testiranja (i ovisno o rezultatima testiranja), te opcije mogle postati dostupne svim korisnicima.