Ne stišavaju se reakcije nakon što je prije nekoliko dana The Wall Street Journal objavio članak u kojem su iznijeli rezultate internog istraživanja Facebooka o negativnom djelovanju Instagrama na mentalno stanje mladih, pogotovo djevojčica. Jedan od problema jest što Zuckerberg, koji je cijeli izvještaj imao na stolu, nije poduzeo nikakve konkretnije akcije kako pokušali riješiti taj veliki problem koji može ostaviti teške posljedice na mlade. Uključujući i razvijanje suicidalnih misli koje se, kod malog broja tinejdžera i tinejdžerica, razvijaju upravo zbog Instagrama.

Cijela situacija oko ovog izvještaja, koja djeluje kao PR noćna mora za Zuckerbergovu kompaniju (možemo reći da je to samo jedna od takvih PR noćnih mora, a iz svake se na kraju Facebook izvukao bez nekih posljedica), sada je dobila i svoj nastavak koji je izazvao nove velike kritike javnosti. Gostujući na podcastu kod poznatog tehnološkog novinara Petera Kafke, izvršni direktor Instagrama Adam Mosseri govorio je, među inim, i o negativnim posljedicama društvenih mreža za mlade.

Iako se očekivalo kako će Mosseri pokušati osvijetlili obraz svoje kompanije, ispričati se ili nabrojati neke poteze koje su poduzeli kako bi pomogli mladima, rasprava je krenula u neočekivanom smjeru. Naime, on je usporedio vrijednost društvenih mreža za društvo s vrijednosti - automobila. I to na prilično čudan način. Naime, rekao je kako nam je svima jasno da će zbog prometnih nesreća više ljudi izgubiti život, nego da ne postoje automobili. No bez obzira na to, oni za svijet predstavljaju i stvaraju puno veću vrijednost nego što je uništavaju. I mislim da su društvene mreže slične, rekao je prvi čovjek Instagrama.

Njegov komentar o usporedbi vrijednosti automobila i društvenih mreža došao je nakon pitanja o potencijalnim ograničenjima njegove društvene mreže ako se dokaže da može naštetiti ljudima kao što npr. cigarete mogu naštetiti ljudima. Takvu je usporedbu, naravno, odbacio te smatra da sve stvari koje koristi veliki broj ljudi mogu imati pozitivne i negativne ishode. Nakon tih izjava, uslijedile su brojne kritike korisnika Twittera koji su ga podsjetili kako je automobilska industrija regulirana, dok ne postoji tako stroga regulacija društvenih mreža.

Hoće li priča o Instagramu i njegovoj štetnosti za mlade dobiti nastavak vidjet ćemo, no još i prije ovih saznanja postojao je veliki pritisak političara i javnost protiv Facebookovih planova o uvođenju Instagrama za mlađe od 13 godina, a jasno je kako će se taj pritisak sada samo povećati.

Izvor: Mashable

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju