Prema istraživanju koje je provela Udruga eCommerce Hrvatska, 36 posto Hrvata kupuje online barem jednom mjesečno, dok svaki peti Hrvat kupuje na internetu nekoliko puta tjedno.
Povodom promocije CRO Commerce 2020 konferencije, koja se održava 12.3. u Kongresnom centru, Forum Zagreb u Green Goldu, Udruga je provela istraživanje nad 1959 online kupaca, čiji će rezultati biti prezentirani na samoj konferenciji.
CRO Commerce 2020 je druga konferencija u organizaciji trgovaca, što znači da će većina predavača i panelista biti upravo ljudi koji se bave trgovinom odnosno vlasnici i voditelji webshopova.
Ključna riječ konferencije je povjerenje
Izgleda li vaš webshop profesionalno? Koristite li SSL tehnologiju za sigurnost podataka? Jeste li certificirali svoj webshop? Imate li jasno navedeno informacije o dostavi i povratu? Omogućujete li recenzije kupaca?
Na CRO Commerce 2020 konferenciji imate priliku saznati zašto je sve navedeno bitno, a moći ćete poslušati i savjete za povećanje povjerenja od osnivača prvog globalnog trustmarka, Jorija Abrahama.
Cjelodnevni program na dvije pozornice
Konferenciju će otvoriti predsjednik udruge, Marcel Majsan, prezentiranjem rezultata istraživanja koje je Udruga provela nad 1959 online kupaca. Ovi rezultati će otkriti kakvo je stvarno stanje ecommercea u hrvatskoj – koliko često kupuju hrvatski online kupci, što najčešće kupuju, što ih najviše motivira na kupovinu i slično. Odmah nakon toga slijedi panel rasprava s poznatim hrvatskim online kupcima, koji će nam otkriti što ih najviše frustrira na domaćim webshopovima.
Glavni gost konferencije je Jorij Abraham, koji je jedan od najpoznatijih ecommerce govornika na svijetu. Jorij će u prvom dijelu pričati o budućnosti trgovine, a kasnije će sudjelovati na panelu o povjerenju na internetu, zajedno sa stručnjakom za neuromarketing Daliborom Šumigom i predstavnikom USAD organizacije Aleksandrom Zarićem, koji će podijeliti iskustva o rezultatima istraživanja online kupovine u Srbiji.
Na konferenciji će predavati i Damjan Geber iz Brigade, koji će trgovcima otkriti važnost dobrog korisničkog iskustva i u offline poslovnicama, te demonstrirati kako povećati angažman offline posjetitelja na internetu.
Paralelno s ovim temama, pričat će se i o novim trendovima u plaćanju i novim zakonima koji se tiču trgovine, a održavat će se i radionice na temu analitike, Google oglašavanja, optimizacije za tražilice, optimizacije konverzija, kreiranja videa i psihologije prodaje.
Na kraju konferencije pozornicu preuzimaju stručnjaci koji su ocjenjivali webshopove članova Udruge, a koji će podijeliti eCommAwards nagrade za najbolje među njima, te otkriti u čemu većina njih griješi.
Udruga eCommerce Hrvatska inače okuplja preko 300 webshopova, a svaki mjesec organiziraju besplatna predavanja odnosno Meetupove za svoje članove.
Ulaznice za konferenciju možete kupiti po samo 750 kn do 12.2.2020., nakon čega cijena raste na 1.500 kn. Više informacija i kompletni program konferencije možete pronaći na webu konferencije.