Nema više prodaje oružja na Facebooku i Instagramu

Najpopularnija društvena mreža na svijetu odlučila je zabraniti kupoprodaju oružja između pojedinaca

Tomislav Ćuto
Tomislav Ćuto | 31.01.2016. / 09:26 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon što je istraga potvrdila da je u dva slučaja ubojstva na području Sjedinjenih Američkih Država korišteno oružje koje je prodano, odnosno kupljeno putem Facebooka, iz kompanije su odlučili reagirati. Iako je u Americi pristup oružju poprilično liberalan, oglašavanje putem Facebooka se mora staviti pod kontrolu, stoga je odluka da se više ne može prodavati oružje niti na Facebooku, niti na Instagramu. Zabrana se odnosi isključivo na privatne osobe, dok će se specijalizirane trgovine za prodaju oružja i dalje moći oglašavati na ovim društvenim mrežama. Facebook je ovim potezom odlučio dati svoj doprinos u borbi protiv nekontrolirane trgovine oružjem, čime slijedi primjer i drugih kompanija. 

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Tako primjerice Amazon i Craiglist već duže vrijeme ne omogućuju oglašavanje, prodaju i kupovinu oružja putem njihovih platformi. eBay također ima vrlo strogo definiranu politiku kada je u pitanju prodaja "gotovih" komada oružja. Pištolj na eBayu ne možete kupiti, iako je tamo situacija nešto drugačija, pa možete kupiti dijelove koji su potrebni za slaganje oružja. Kako je Facebook polako odlućio ući na polje internet trgovine, tako je sve više korisnika odlučilo upravo putem ove društvene mreže nuditi svoje proizvode ili usluge, a ni oružje nije iznimka. Dapače, lakše je "online" kupiti komad oružja, jer na Facebooku do sada kontrola praktički i nije postojala, stoga je kompanija odlučila tome stati na kraj, zbog svoje i sigurnosti svojih korisnika. 

Vezane vijesti