Iako su sve do nedavno iz Netflixa govorili kako se na njihovom videoservisu neće prikazivati oglasi, nepovoljni uvjeti na tržištu i gubitak pretplatnika promijenili su njihovo mišljenje. Ne samo da na Netflix stižu oglasi, već će to biti, čini se, jako brzo.
tri vijesti o kojima se priča


Kada je izvršni direktor Netflixa Reed Hastings prvi put spomenuo mogućnost oglašavanja, rekao je kako razmišljaju o uvođenju kroz godinu ili dvije, no taj će period biti kraći. Prema informacijama koje su ovaj tjedan prenijeli američki mediji, Netflix će svoje pretplatničke modele već 1. studenog proširiti s novim modelom koji će biti jeftiniji, a uključivat će i reklame.
Detalji o tom novom oglašivačkom modelu još nisu poznati, no prema onome što su prenijeli na PC Magu, taj model na početku neće biti odmah dostupan na svim tržištima. U jeftinijem Netflixu s reklamama prvo bi trebali uživati korisnici u SAD-u, Kanadi, Njemačkoj, Francuskoj i Velikoj Britaniji, no i to će ovisiti o tome hoće li se kompanija postići dogovor s oglašivačima.
Osim datuma početka novog pretplatničkog modela, korisnike najviše zanima koliko će mjesečna pretplata stajati. Službeno, dakle, nema informacija, no nagađa se kako bi ona mogla iznositi između 7 i 9 dolara. Također, nije poznato hoće li korisnicima koji budu plaćali takvu manju pretplatu biti dostupan sav sadržaj - neke su ranije objavljene informacije govorile kako dio sadržaja ipak neće biti dostupan u tom najjeftinijem pretplatničkom modelu, no to bi trebali saznati nakon 1. studenog.
Zanimljivo, kao razlog požurivanja s pokretanjem novog modela u kojem će se prikazivati oglasi mediji navode konkurenciju, odnosno Disney+ čiji će pretplatnički model baziran na oglašavanju postati dostupan od 8. prosinca.