Iako su sve do nedavno iz Netflixa govorili kako se na njihovom videoservisu neće prikazivati oglasi, nepovoljni uvjeti na tržištu i gubitak pretplatnika promijenili su njihovo mišljenje. Ne samo da na Netflix stižu oglasi, već će to biti, čini se, jako brzo.
Kada je izvršni direktor Netflixa Reed Hastings prvi put spomenuo mogućnost oglašavanja, rekao je kako razmišljaju o uvođenju kroz godinu ili dvije, no taj će period biti kraći. Prema informacijama koje su ovaj tjedan prenijeli američki mediji, Netflix će svoje pretplatničke modele već 1. studenog proširiti s novim modelom koji će biti jeftiniji, a uključivat će i reklame.
Detalji o tom novom oglašivačkom modelu još nisu poznati, no prema onome što su prenijeli na PC Magu, taj model na početku neće biti odmah dostupan na svim tržištima. U jeftinijem Netflixu s reklamama prvo bi trebali uživati korisnici u SAD-u, Kanadi, Njemačkoj, Francuskoj i Velikoj Britaniji, no i to će ovisiti o tome hoće li se kompanija postići dogovor s oglašivačima.
Osim datuma početka novog pretplatničkog modela, korisnike najviše zanima koliko će mjesečna pretplata stajati. Službeno, dakle, nema informacija, no nagađa se kako bi ona mogla iznositi između 7 i 9 dolara. Također, nije poznato hoće li korisnicima koji budu plaćali takvu manju pretplatu biti dostupan sav sadržaj - neke su ranije objavljene informacije govorile kako dio sadržaja ipak neće biti dostupan u tom najjeftinijem pretplatničkom modelu, no to bi trebali saznati nakon 1. studenog.
Zanimljivo, kao razlog požurivanja s pokretanjem novog modela u kojem će se prikazivati oglasi mediji navode konkurenciju, odnosno Disney+ čiji će pretplatnički model baziran na oglašavanju postati dostupan od 8. prosinca.