Transparentnost branda je za neke možda stara vijest, ali će definitivno ostati među top trendovima i u 2014, no bitno je i kreirati jedinstvena iskustva u kojima će ljudi htjeti sudjelovati.

Ljudi žele upoznati stvarne ljude i čuti stvarne priče koje stoje iza brandova. 

“Podsjetite potrošače kako ste počeli, zašto ste počeli, s kojim ste se preprekama suočili, koje su vam se zanimljive stvari dogodile putem, koga ste svojim brandom dotaknuli – to je ono što svakoga zanima” poručuju iz Brandoctora.

Ne samo da je sve personalizirano prema potrošaču, o čemu se danas sve više govori, nego je važno sagledati sam brand kao osobu. Primjerice, biografija i film o Steve Jobsu pridonijeli su popularnosti branda Apple jer poznavanjem osobe iza branda više cijenimo brand, stoga smo mu lojalniji.

U nastavku pogledajte i zanimljivu infografiku.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju