Transparentnost branda je za neke možda stara vijest, ali će definitivno ostati među top trendovima i u 2014, no bitno je i kreirati jedinstvena iskustva u kojima će ljudi htjeti sudjelovati.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Ljudi žele upoznati stvarne ljude i čuti stvarne priče koje stoje iza brandova. 

“Podsjetite potrošače kako ste počeli, zašto ste počeli, s kojim ste se preprekama suočili, koje su vam se zanimljive stvari dogodile putem, koga ste svojim brandom dotaknuli – to je ono što svakoga zanima” poručuju iz Brandoctora.

Ne samo da je sve personalizirano prema potrošaču, o čemu se danas sve više govori, nego je važno sagledati sam brand kao osobu. Primjerice, biografija i film o Steve Jobsu pridonijeli su popularnosti branda Apple jer poznavanjem osobe iza branda više cijenimo brand, stoga smo mu lojalniji.

U nastavku pogledajte i zanimljivu infografiku.