Startup Beeping ambiciozno je, nakon Slovenije i Hrvatske, odlučio proširiti svoje poslovanje na glavni grad Španjolske - Madrid. Kako su sami istaknuli, širenje u Madridu koji ima više od tri milijuna stanovnika, najizazovniji je korak do sad.
Dodaju kako su im u ovoj godini ključni ciljevi, uz širenje u Španjolskoj, i postizanje visokog rasta prodaje na tržištima na kojima je Beeping već prisutan, kako u segmentu čišćenja kućanstava, tako i u segmentu Beeping Business (ponuda prilagođena malim i srednjim poduzećima) i po prvi puta pružanje usluge čišćenja mnogim iznajmljivačima apartmana na hrvatskoj obali.
Beeping istovremeno nudi mogućnost dodatne zarade potencijalnim čistačima, a korisnicima omogućava više slobodnog vremena za ugodnije stvari u životu. Najveća prednost Beeping online platforme je sustavno kontroliranje kvalitete čišćenja, pomna selekcija te edukacija čistača.
Španjolska je ogroman potencijal za naš poslovni model. Srodne platforme poput Ubera, Uber Eatsa i Glova su nesumnjivo postale dio svakodnevnog života stanovnika mnogih španjolskih gradova. Segment čišćenja kućanstava nije iznimka. Vjerujemo da Beeping može ponuditi iskustvo čišćenja na višoj razini. Strategija Beepinga na španjolskom tržištu, osim Madrida, uključuje i širenje na druge veće gradove poput Barcelone i Valencije, istaknuli su Jan Dobrilovič i David Mohar, suosnivači online platforme Beeping.
Podsjetimo, Beeping je online platforma koja olakšava naručivanje prethodno provjerenih i educiranih čistača. Beeping rješava probleme korisnika usluge, kao i čistača koji su ograničeni u oglašavanju svojih usluga zbog crnog tržišta koje i dalje prevladava u ovom sektoru.