Angry Birds je priča koja traje, vjerovali ili ne, već gotovo punih osam godina, jer Rovio Entertainment je prvo izdanje ove zarazne igre na tržište plasirao u prosincu 2009. Od tada je igrica narasla do razmjera koje ni sama finska kompanija nije mogla zamisliti, milijarde preuzimanja na svim mogućim platformama, zapravo je Angry Birds postao sinonim za odličnu zabavu. Kako to obično biva, “ljute ptičice” su nadrasle tehnološke okvire, pa se franšiza počela širi na plišane igračke, potom igračke svih oblika, vrsta, namjena i materijala, kao kulminacija stigao je i film…

Iako izvana sve izgleda sjajno i bajno, finski Rovio Entertainment ipak nije bio bez problema, pogotovo onih financijske prirode, a takvi su ionako jedino važni. Balansirali su zahvaljujući slavnom imenu i potpuno prepoznatom brendu, ali tek ove godine se pokazuju prave naznake potpune financijske stabilizacije, koja je, istina, počela 2016. kada je ranije spomenuti Angry Birds film stigao u svjetska kina. Aktualna godina im je, zahvaljujući povoljnim kretanjima iz prošle, još kvalitetnija jer je prihod u prvih šest mjeseci 2017. iznosio 153 milijuna eura.

Kako bi se pozitivni trendovi nastavili, Rovio Entertainment je odlučio na helsinškoj burzi ponuditi dionice, čija je početna cijena 11,5 eura. Tržišni analitičari su procijenili, upravo na osnovu cijene jedne dionice, kako cijeli Rovio vrijedi otprilike milijardu američkih dolara, odnosno nešto manje od 900 milijuna eura, a očekuje se kako će prodajom dionica finska tvrtka prikupiti 30-tak milijuna eura koje će izravno reinvestirati, kako u kompaniju, tako i vlastite zaposlenike kroz interni sustav nagrađivanja, ali i za potencijalne kupovine na uvijek zanimljivom tržištu…