Krajem veljače Facebook je održao konferenciju na kojoj je predstavio nove oglasne jedinice od kojih su neke namijenjene za web a neke za mobilne uređaje.

Premium oglasi od kojih se neki nalaze na samoj stranici, neki na desnoj strani gdje su se i prije pojavljivali, na mobilnim uređajima, i možda oni najzanimljiviji na Facebook login stranici koja se pojavljuje nakon što se odjavite s ove društvene mreže.

Veliki oglas koji se pojavljuje nakon što se odjavite s Facebooka pokazat će vam se u posebnom prozoru koji će biti interaktivan, bilo da se na njemu vrti video ili pretražuje sadržaj. Pošto je Facebook objavio kako se dnevno 37 milijuna korisnika odjavljuje s Facebooka samo u SAD-u, jasno je da je odmah pretvorio to mjesto u oglasni prostor.

Prvi od oglašivača nove oglasne jedinice na odjavnoj stranici jest Bing, pa se tako Microsoftova tražilica pojavi na prozoru u koji je moguće upisati pojam koji tražite nakon čega vas se preusmjerava na Bing.com stranicu.

Iz Facebooka ističu kako će ovi oglasi krenuti s prikazivanjem početkom travnja, a za to vrijeme ostali oglasi već se polako prikazuju na zidu, i ostalim oglasnim jedincima.

Via TechCrunch